ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
13-годишен получи от мобилен оператор 127 SMS-а с нецензурно сексуално съдържание | ||||||
| ||||||
"На 13.12.2020 около 23.30 часа вечерта детето ми е атакувано с СМС-и от номер 144344, които са с нецензурно сексуално съдържание. В първия СМС имало съобщение, че са безплатни и могат да се спрат с изпращане на СМС с текст "STOP". След като детето ми изпраща СМС със STOP, до 1 часа сутринта на 14.12.2020 номерът му постоянно получавал от 144344 СМС-и с посоченото съдържание, които детето ми е изтривало. Общо е получило за 1 час и пет минути 127 (?!?) СМС-а от въпросните мошеници“, пише бащата на невръстното момче и допълва, че след това телефонът е бил блокиран поради "значително надвишен кредитен лимит“. Тогава става известна още една нелоялна практика – мобилният оператор не е спазил уговорката в договора за кредитен лимит от 100 лв., не е изпратил предупредителни съобщения и е допуснал начисляването на сумата от 256 лв., като чак след това е блокирал изходящия трафик. В общите условия изрично се посочва, че при достигане на 75% и 90% кредитен лимит, абонатът получава СМС с предупреждение. На телефона за клиенти в четири последователни разговора изнервеният родител е получил "разнопосочни, неясни и противоречиви обяснения за високата сметка“ - от "софтуерът на телекома реагира на превишен лимит в рамките на 24 часа " до "не носят отговорност за СМС-и от трети страни". В опит да разнищи казуса, бащата установява и трето нарушение – телекомуникоционната компания не се е съобразила с изрично изразеното от него писмено искане въпросният телефонен номер да не бъде предоставян за целите на нейния маркетинг и на него да не се изпращат такива съобщения. Това е потвърдено с даденото от един от консултантите на телефона за клиенти обяснение относно изпратените непоискани съобщения, а именно, че мобилният оператор "осигурявал само ползване на мрежата към външна фирма, която използвала СМС-и от номер 144344“. "Измислените обяснения на служители на телекома, че компанията им само предоставяла мрежата си на трета страна са умишлени и целенасочени лъжи, защото няма никакво логическо обяснение защо ако само се ползва мрежата на оператора, тарифирането се извършва към договор на клиент на този доставчик“, коментира потребителят и определя това като "порочна търговска практика“, "злоупотреба с лични данни“ и "форма на психически тормоз и насилие над едно малолетно дете!“. "Изпратих до КЗП жалба, на която въпреки предоставените доказателства, ми отговориха формално, че "доводите на другата страна били, че от посочения номер били изпращани СМС-и" и направо се подиграха с един нормален гражданин. Няма кой да ме убеди, че чисто физически дори възрастен човек, в полунощ, ще успее да изпрати 127 СМС-а с текст към номер. Някои от СМС-ите са с интервал от 3-5 секунди. Личното ми мнение е, че въпросните "експерти" в КЗП са обвързани с телекома или директно са в тяхна услуга за такива злоупотреби.“, пише още бащата до НАЗП. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 31.05.2021 г.
+1
на 31.05.2021 г.
+2
на 31.05.2021 г.
-3
на 31.05.2021 г.
-3
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5618) | 58% | |
Не (3099) | 32% | |
Не мога да преценя (907) | 9% |