ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Ако получите съобщението: "Невзета пратка. Необходимо е действие!", имайте едно наум | ||||||
| ||||||
Със съобщението се цели потребителят да изпадне в паника, да не може да мисли рационално и много бързо, без да си задава логични въпроси, да изпълни указанията на изпращача. Това е честа практика на измамници, които изпращат стоки, които не сме поръчали, клиентът в суматохата плаща и по-късно разбира, че е взел нещо, което не е поръчвал, но вече няма как да го върне и да си получи обратно парите. Какви проверки да направите? - опитайте да идентифицирате търговеца-изпращач на пратката в търговския регистър - пуснете в търсачка имейла, от който сте получили писмото, за да видите дали ще излезе някаква информация - ако откриете сайт на фирмата, разгледайте внимателно и вижте има ли данни за търговеца – телефон за връзка, имейл, пощенски адрес, общи условия с процедурата за извършване на поръчки, правото на отказ в 14-дневен срок и на рекламация на стоката до 2 години от датата на покупката Когато сме извън хипотеза на измама, при онлайн покупки, ако в общите условия е написано, че дължим куриерските такси, ние сме длъжни да ги платим. В случай че не го направим, то търговецът има право да си потърси правата по съдебен ред, като ще трябва да заплатим и съпътстващите разходи. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ново съобщение: Мобилен оператор вдига и месечната такса за телевизия
16:29 / 07.01.2025
Сашо Кадиев поиска сваляне на "Кой да знае?"
22:46 / 07.01.2025
Актуални теми
Абонамент
Анкета