ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Ангелкова: Трябва да привличаме повече млади туристи! | ||||||
| ||||||
Целта на дискусията бе в оперативен формат да видим какво имаме като записвания и резервации и какво сме набелязали за следващия сезон. Ще затвърдим отличните резултати от последните години, ако през тази трудна година съумеем заедно да убедим партньорите си в потенциала на дестинация България, каза министърът. Прогнозите показват спад от някои пазари. Че 2019 година ще е предизвикателна и в региона ще се води битка за всеки турист, предупредихме още в началото на годината, отбеляза министър Ангелкова. След три години съвместна работа, през които бяха отчетени много високи ръстове в туризма, разчитам заедно да стоим зад конкретни действия, за да оправдаем големите очаквания към българския туристически продукт, отбеляза министър Ангелкова. Участниците в разговора потвърдиха картината със силната конкурентна среда от държави в региона, които водят мащабна политика за връщане на туристи чрез пряко субсидиране на чартърните програми. Като членка на ЕС България не може да си позволи субсидиране, но се търсят начини за подкрепа на организирания туризъм. Министърът припомни, че ведомството е възложило анализ на авторитетната компания "Ърнст енд Янг“ и дори най-консервативният вариант в него показва отличен ефект за местните икономики и държавата от привличането на повече туристи. Анализът ще бъде представен за обществено обсъждане в кратки срокове и с приетите механизми ще дадем ясен сигнал за партньорите си. Министър Ангелкова обърна внимание, че фокусът сега трябва да падне върху насърчаване на ранните записвания за 2020 г. Освен това в Закона за туризма сме заложили промени, определящи статута на националните курорти, които ще определят дейностите и отговорностите на тяхна територия. Там въпреки регистрирания в сравнение с миналата година спад на младежкия туризъм в някои от големите ни курорти като Слънчев бряг и Златни пясъци трябва да развиваме младежкия сегмент и да привличаме младите хора като тенденция. Министър Ангелкова увери, че ще бъдат насърчавани добрите практики за разширяване крилата на активните сезони чрез по-висока заетост през месеците май, юни и септември, което е от съществено значение за туристическите услуги по Черноморието. Тя посочи, че предложенията се правят, след като е анализиран и положителният опит на други държави в това отношение, сред които Гърция, Хърватия и др. Бизнесът обърна внимание върху необходимостта в момента да се отделят повече средства за реклама на дестинацията. Отбеляза също, че средствата трябва да бъдат насочвани целево към промотиране на туроператорската дейност. Целево ориентираната реклама е и наш фокус, каза министърът и акцентира върху важността да се определят точните таргети в тази дейност. В момента на хотелите и туроператорите предстои договаряне. До края на август трябва да са направени летателните програми, заяви Григор Фиданов от "Хотелско-мениджърска компания“ ЕООД. Той се спря и върху начините да се покаже потенциалът на България на дисижън мейкърите така, че те да подпомогнат имиджа на страната. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 16.07.2019 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: До минус 19 градуса този уикенд, ще натрупа сняг
13:04 / 21.11.2024
Предупредиха лошо собственика на лъскав черен "Мерцедес" в Пловдив
14:24 / 20.11.2024
Елитът на България се събра в НДК, Марта Вачкова с нов кавалер
08:35 / 21.11.2024
Жената, заснела трагедията: Виждаше се оголеният череп на Гунди
10:58 / 21.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета