ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Апел към служителите в офисите на мобилните оператори: Осъзнайте се! Повишаването на заплатата ви не бива да става по този нечовешки начин
Автор: Екип Plovdiv24.bg 18:13 / 08.02.2023Коментари (20)114683
©
С пореден случай на измама над възрастен човек от офис на мобилен оператор се е сблъскал общественият посредник на Бургас Тодор Стамболиев. Той избра чрез  медиите да се обърне директно към всички служители, упражняващи труда си в сферата на услугите предоставяни от мобилните оператори.

Публикуваме писмото му, без редакторска намеса:

"Уважаеми млади хора, служители, в някой от офисите на мобилните оператори!

Моля Ви, не причинявайте това страдание на възрастните хора! Осъзнайте се! Човекът, застанал  срещу Вас със сълзи в очите и треперещи от страх, безсилие и немощ ръце, може да е баба, или дядо на ваш близък, приятел, роднина, съсед.

Зная, че по този начин се повишава с известен процент  заплатата Ви, колкото повече договори, толкова по-висока заплата! Но, вижте, ако не Ви достига заплатата, поискайте повишение от работодателят си, поискайте да предоговорите условията за размера на възнаграждението си, поискайте по-висока цена на труда си от този, на когото го продавате. Това е цивилизованият начин да поискате и повишите доходите си! Така постъпват човеците, не търсят начин чрез измама над най-уязвимите - възрастните хора, да печелят повече. Нямате представа каква болка причинявате на тези хора! Опитът  Ви, да ги подмамите да преподпишат договор с мобилния оператор, в чийто офис  работите, като им предлагате условия, които чудесно знаете, че са неизгодни, или услуги, за които чудесно знаете, че са неизползваеми от тези хора е срамно, даже престъпно деяние.

Точно възрастните хора се
Тодор Стамболиев
нуждаят от повече внимание, обяснение и закрила, точно те имат повече нужда от вашата помощ, дайте им я, не ги лъжете, не ограбвайте и без това трудното, бедно и болно ежедневие на възрастния човек. Повишаването на месечния Ви доход не бива да става по този нечестен, нечовешки, измамен, престъпен начин! За миг само си представете, че това срещу Вас е вашият дядо. Ще му предложите ли план с включен "интернет пакет“, като виждате, че мобилният му телефон е с клавиатура и видът му изобщо не позволява ползването на интернет услуга, ще му предложите ли план за 45-50 лв., като виждате, че той има на седмица по 4-5 разговора с детето си, или със съседа си, ще му предложите ли таблет на изплащане, когато виждате, че човека не може да ползва такова устройство? Ще го направите ли?“


Още по темата: общо новини по темата: 91
28.11.2024 »
28.11.2024 »
19.09.2024 »
19.09.2024 »
11.09.2024 »
02.07.2024 »
предишна страница [ 1/16 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 11.02.2023 г.
0
 
 
Моята майка възрастна жена след инсулт също беше излъгана,отиде да преподпише договора и се върна с още един абонамент.Реагирахме буквално минути след това, но отказаха да го анулират. И така две години плащахме две такси. Грам съвест нямат.
0
 
 
Абсолютно същото го вършат и в банките! Аз затова на майка ми примерно съм и забранил да ходи до мобилен оператор или банка сама! Последния път като беше сама се върна с пусната допълнителна услуга към банковата й сметка... Тя разбрала че било задължително и така ... Въобще за мен на възрастни хора трябва да е забранено да се предлага каквото й да било освен ако те изрично не попитат (примерно) !
0
 
 
Да, всички гонят таргет и заради това лъжат и мамят поголовно. Бил съм свидетел многократно как баламосват възрастни хора, нали знаете Стар Пост ;) А1 също излъгаха майка ми така безочливо, казах на пичлемето че като свърши работа ще му обърна носа, платих 3 вноски и скъсах договора пред тях. Всички оператори са един дол дренки по принцип. А регионалнте са гадове големи.
+1
 
 
аз пък минах на по-ниска тарифа и на 3-те номера които са на мое име-интернет има навсякъде,минутите не ги изговарям,като им казах че минавам на по-ниска такса ток ги удари-увещаваха ме 1 минута да мина на по-висока-не им дадох повече време и сега плащам наполовина отпреди и пак всичко си ми е ок
Празник на пенсионера в Ж.Р.Тракия.Лично кметът Костадин Димитров ни поздрави.
на 09.02.2023 г.
+1
 
 
Към А1 и аз доброзорно платих услуга,която нито мога да използвам,нито съм искала,но аргумента беше,че съм я заявила по интернет,за което нямах никакъв спомен.Естествено на писменото ми възражение не беше обърнато внимание!
+1
 
 
Да, така е! Но!!! Малките пръдльовци, които не знаят нищо повече от социални мрежи и Тик-Ток и през ум не им минава, че има и Господ и един ден ще искат да имат здрави деца или въобще деца, но.....изненадите ще започнат и тогава всичко, което е дошло ще изтече, че и повече....Няма празно, Господ не прощава!
+2
 
 
ДЪРЖАВАТА С НИЩО НЕ ПОМАГА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА МОБ.ОПЕРАТОРИ И ТЕ СИ ПРАВЯТ КАКВОТО СИ ИСКАТ КЗП ХИЧ НЕ СЕ ИНТЕРЕСУВА ОТ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. МОНОПОЛИСТИ СА И ТРИТЕ МОБ.ОПЕРАТОРА.
+2
 
 
Има други над тях. Сещам се когато ходих да прекратявам договора на починал близък, който по принцип си беше изтекъл. Служителката звънна на някакъв и каза - за спиране на voice. От там я смъмриха, нещо от сорта 'е за кой път вече днес' и тя "еми човека е починал". И нямаше на къде. Така че и те са между чука и наковалнята. Но това си е техен проблем. Да си изберат по достойна професия.
+1
 
 
Ами има начин да се оправят нещата. Събирате се заедно повече хора и отивате с по един винкел да ги сурвакате ИНТЕНЗИВНО. Да видим дали няма да има положителен ефект тогава. И ако и тогава няма ефект минавате на вариант Б. Питайте румънците за него ако не го знаете.
+3
 
 
За съжаление, тези млади господа и госпожици, които работят в тези офиси имат едно единствено задължение: да пробутват договори не само на възрастни, но и на по-млади желаещи. Всякакъв вид договорки от типа "смилете се, имайте жал" не биха били от никаква полза. Ако работниците не си правят норматива, който са ДЛЪЖНИ да правят, те не само не получават надбавка към основната си заплата ами стават и нерентабилни за съответната организация която е техен работодател. Ясно е, че въпросния "Йетел", "А1", "Виваком" или който и да е друг няма да ги държи само заради красивата им външност, а при първа възможност ще се отърве от тях. Хубаво ще е възрастните хора, както и младите, да си правят сметка, когато смятат да се обвързват с въпросните организации. Все има кой от домашните да им обясни или пък да отиде с тях за да ги съветва. Да плачат могат и както пенсионерите, по-младите, също и децата, но това не ги освобождава от отговорност. Всеки сам носи отговорност за собствените си постъпки.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Бюджет 2025
Зима 2024/2025 г.
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: