Стари вагони и уплътнения – заради това се е получило навяването на сняг във влака, обясни пътникът, заснел кадрите с навяванията при минусови температури във влака от Варна за София.
Всичко е толкова старо, че няма как да не се получи това, добави той.
Според Константин Азов – управител на БДЖ "Пътнически превози“, вагонът би трябвало още на Горна Оряховица да бъде изваден от състава на влака.
Още след Синдел – 30 минути след Варна, е констатирано спиране на отоплението във вагона, докладвано е на дежурните диспечери и са преместени хората. В Горна Оряховица не е предприето премахването на вагона с една единствена цел според колегите – да дойде в София и да се прегледа обстойно в най-голямото депо за ремонт на вагони "Надежда“, обясни Азов.
Той съобщи, че виновните ще бъдат наказани по вътрешните правила.
Вагонът е произведен в началото на 70-те години в Германия, поне веднъж в зимния сезон ремонтираме по един такъв вагон, обясни още Константин Азов.
Той припомни, че инвестиции в БДЖ липсват, но последните години се правят доста ремонти.