ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
БДЖ получи първия си маневрен локомотив, който вече работи в депото в "Подуяне" | ||||||
| ||||||
Маневрените локомотиви се използват в депа и гари, за да придвижват вагони и влакове в самите гари, сервизни центрове и депа. ES3000 притежава внушителен теглителен капацитет от 3000 тона. Самата машина е 3-осна, акумулаторна, т.е. тя не изисква контактна мрежа и не отделя вредни емисии. Батерията е с капацитет 220 кВтч, зарежда се за около пет часа и половина и осигурява достатъчно енергия за цял работен ден. Системата е подобна на тази при електрическите автомобили – разчита на рекуперация при спиране (което има значение, когато спираш няколко хиляди тона) и е несравнимо по-лесна и евтина за управление от тази при старите модели локомотиви. Новите локомотиви са разраб “Експрес сервиз" ще достави още осем локомотива. В цената на поръчката от 10,5 млн. лв. влиза обучение на машинистите на БДЖ и сервизирането на локомотивите за 15 години напред. |
Още по темата: | общо новини по темата: 400 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/67 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Банка ДСК с официално изявление
15:00 / 08.11.2024
На колко градуса да е климатикът през зимата?
08:49 / 08.11.2024
Проф. Рачев: На 10 ноември всичко свършва
09:13 / 08.11.2024
Какво е "фъбинг" и защо да го избягваме на всяка цена
19:33 / 09.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета