БДЖ стартират услугата "Интернет - продажба на железопътни билети"

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (7)
13:07 / 22.06.2010
2431
Изпълнителният директор на "Български държавни железници" ЕАД, Пенчо Попов и управителят на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, Стефчо Събчев, днес представиха официално най-новата услуга, предлагана от националния железопътен превозвач - "Интернет - продажба на железопътни билети".

Новата услуга е част от стратегията на дружеството за повишаване на неговата конкурентноспособност. Услугата е достъпна чрез интернет страницата на Международно пътническо бюро "Рила" (www.bdz-rila.com) и се предлага както на български, така и на английски език.

За да изпрати запитване и заявка за закупуване на железопътни билети и резервации чрез Интернет, клиентът е необходимо да се регистрира в системата за плащане, като получава свое потребителско име, парола за достъп, както и потребителски профил.

Задължителни данни при регистрацията са: имената по документ за самоличност на лицето, което ще пътува, както и на лицето, което ще получи билетите от посоченото място; валиден e-mail за кореспонденция; валидна дебитна или кредитна банкова карта (VISA, MasterCard, Maestro и БОРИКА).

Процесът на закупуване на железопътен билет чрез плащане по Интернет преминава през следните етапи:
- Регистрация на потребител (клиент) в системата за он-лайн плащане;
- Изпращане на заявка за пътуване чрез електронна форма по e-mail;
- Получаване по e-mail на оферта с цена, съгласно изпратената заявка в срок до 2 (два) работни дни;
- Съгласие на клиента с указаните цени и условия и плащане чрез банкова карта;
- Получаване по e-mail на две потвърждения: едно от банката за успешен или неуспешен паричен превод и второ от търговеца с информация за платените билети и условията за получаване. Плащането се извършва не по-късно от 5 (пет) дни преди началната дата на пътуването, а в случаите, когато е необходимо ползването на пощенска услуга - не по-късно от 7 (седем) дни;
- Получаване на превозните документи за пътуване с железопътен транспорт в страната или чужбина:
- в един от 16-те офиса на Международно пътническо бюро "Рила", които се намират на територията на градовете: София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, Велико Търново, Горна Оряховица, Стара Загора, Хасково, Враца, Благоевград и Добрич. Офисът се посочва предварително от клиента и железопътните билети се получават срещу представени документ за самоличност и номер на поръчката (отпечатан ваучер);
- чрез пощенска пратка с посочване на точен адрес на територията на България, срещу заплащане на доставната цена, включена в цената на услугата.

Новата услуга, която "Български държавни железници" ЕАД предлагат, е улеснение за клиентите, които ценят своето време, могат да плануват своите пътувания в страната и чужбина за по-дълъг предварителен период, както и за възрастните и трудноподвижни лица, на които е предоставена възможността да получат билетите си за пътуване като пощенска пратка на своя домашен адрес.

Чрез Интернет - продажбата на железопътни билети се осигурява удобна възможност и за клиентите от чужбина, които летуват в нашата страна или пък са транзитни пътници, желаещи да пътуват до някоя от балканските страни, да закупят предварително своите билети, спални, кушет и седящи места във влаковете.


Виж коментарите (7)
Още новини от Национални новини:
Военни и тежкотоварна техника ще разчистват след катастрофата на ...
Родопчанка с пикантен мотив за развод, сравни мъжа си със сладоле...
От "Български пощи" ни предупредиха за проблеми
Важно за хората, които ще теглят кредити
Нови промени при застраховка "Гражданска отговорност"
БДЖ получава повече от 48 млн. лв от държавата


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).