ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Бакшишът може да стане задължителен за клиента и да се включи в касовия бон | ||||||
| ||||||
В момента при проверка в търговски обект, без значение какъв, собственикът се глобява много сериозно за всичко, което е над указаната по касовия апарат наличност. Търговецът се глобява за нещо, за което не е виновен. Така че най-добре е бакшишът да бъде записан в касовата бележка. В менюто трябва да бъде отразен, както е на Запад. А държавата да каже дали ще се облага, или си отива чисто при работника, настоя Алибегов. Според собственика на заведения тези пари не трябва да се облагат. Сега оставяш бакшиш, ако искаш, а в същото време законът го забранява - сервитьорът нарушава правилата за касовите наличности в момента, в който го получили. А е нелепо през 21-и век сервитьорът да отделя и крие бакшиша, който е получил, че ако дойде данъчен инспектор, да не глоби заведението, каза още той. В чужбина почти всички заведения са решили така проблема с бакшиша. Ако НАП приеме, че заради бакшиша може да има фиксирано разминаване в наличностите, ще остане свободата на клиента дали да даде бакшиш, или не. Ако влезе в бележката, той един вид става задължителен. Има си по начин софтуерно да се реши въпросът, ако приходната агенция реши да влиза в бележката, но да си остава за сервитьора, посочи още Алибегов. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета