ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Банката, която разби шаблона за банкерите
Автор: Екип на Plovdiv24.bg 09:00 / 06.01.2025Коментари (4)3280
©
В новата реклама на “ПроКредит Банк" виждаме нещо, което досега не е правено от други банки.

Камерата ни дава поглед зад кадър към Петър – изпълнителният директор на банката, който се подготвя за интервю, но отделя няколко секунди, за да разруши всичките ни шаблони за финансистите.

Петър не е облечен в костюм и не излъчва строгост. С което показва, че представите ни за банкерите са куп илюзии, които нямат много общо с реалността. Или че най-малкото в “ПроКредит Банк" е така.

С неподправената си и изчистена от заучени условности рекламна кампания, банката показва, че не се притеснява да излезе напред с автентичния си образ. С включването на реални служители и ръководството в лицето на Петър се дава естественост, която ярко контрастира на обичайните преструвки в рекламния блок.

Запознаваме се с истинските хора, които работят в “ПроКредит Банк" и с тяхната действителна среда, а не изкуствено държащи се и декламиращи актьори, облечени като по калъп.

Да излезеш от установените маркетинг стандарти, показвайки на хората видео, което те не са свикнали да виждат, определено е рискована крачка, но и доста смела.

Разбира се, по-лесно е например модел с перфектна визия да изреди условията за изгоден ипотечен кредит, докато се усмихва широко от екрана и обещава да инвестира в мечтите ни.

И макар че това е събирателното в представа ни за реклама на банка, всички безпроблемно долавяме нейната маниерност.

Когато гледаме рекламата на “ПроКредит Банк", забелязваме обратното.

Виждаме човек, уверен в позицията и специалността си. Натрупал достатъчно опит, за да не се нуждае от лъскави свидетелства за експертизата си, каквото е костюмът. Така оставя впечатлението, че знае какво прави и как да бъде максимално полезен, без да разчита на познатите средства за разсейване или създаване на дистанция.

В новата реклама на “ПроКредит Банк" се улавя чувството за свобода и за прозрачност. Залива ни изненадваща непринуденост и нормалност – все възлови качества в граденето на доверие между финансовите институции и потребителите.

С пионерския си комуникационен подход от “ПроКредит Банк" драстично скъсяват дистанцията с клиентите като ги свързват със своите служители през екрана. Създават усещане за близост, представяйки лица, които има шанс да срещнете и във вашия клон на банката.

Хора, с които можем да разговаряме лично, да им споделим идеите си и да потърсим заедно решение. Не са празни физиономии, които се показват за една минута по телевизията, за да рецитират текст, който всъщност не разбират. И в който не вярват.

И не на последно място рекламата на “ПроКредит Банк" е свидетелство за доверието, което институцията има в служителите си.

Не са много банките, които ще се представят в публичното пространство с истинските хора от екипа. И то без излишна помпозност и церемониалност.

Искреността, с която “ПроКредит Банк" подхождат, е знак, че вярват в служителите си. Убедени са, че те умеят да се грижат за финансите на клиентите и не се нуждаят от закостенелите телевизионни фокуси.

“ПроКредит Банк" не се притесняват да ни покажат истинските автентични финансисти, които са много далеч от обществените предразсъдъци. И да ни спечелят с честността си, защото са една друга банка – по-различна от това, което сме виждали до момента.








Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Реклама на рекламата означава 100% съмнителна стока !
0
 
 
Рекламната кампания на въпросната банка е чудесен пример за всеки рекламист какво не трябва да прави :)
0
 
 
Ако вляза в банка и се опита да ме обслужва подобен разпасан чичак, ще го приема като неуважение и обида. Разбирам, че искат да са оригинални и да ни убедят, че са различни, ама... Всъщност ние си знаем, че всички банки са еднакви - винаги безкрайно загрижени за нас и за нашите пари! И горят от желание да ни помогнат!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Януари 2025 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Зима 2024/2025 г.
Лека атлетика - подготовка и състезания
Избори в САЩ
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: