ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Банката, която разби шаблона за банкерите | ||||||
| ||||||
Камерата ни дава поглед зад кадър към Петър – изпълнителният директор на банката, който се подготвя за интервю, но отделя няколко секунди, за да разруши всичките ни шаблони за финансистите. Петър не е облечен в костюм и не излъчва строгост. С което показва, че представите ни за банкерите са куп илюзии, които нямат много общо с реалността. Или че най-малкото в “ПроКредит Банк" е така. С неподправената си и изчистена от заучени условности рекламна кампания, банката показва, че не се притеснява да излезе напред с автентичния си образ. С включването на реални служители и ръководството в лицето на Петър се дава естественост, която ярко контрастира на обичайните преструвки в рекламния блок. Запознаваме се с истинските хора, които работят в “ПроКредит Банк" и с тяхната действителна среда, а не изкуствено държащи се и декламиращи актьори, облечени като по калъп. Да излезеш от установените маркетинг стандарти, показвайки на хората видео, което те не са свикнали да виждат, определено е рискована крачка, но и доста смела. Разбира се, по-лесно е например модел с перфектна визия да изреди условията за изгоден ипотечен кредит, докато се усмихва широко от екрана и обещава да инвестира в мечтите ни. И макар че това е събирателното в представа ни за реклама на банка, всички безпроблемно долавяме нейната маниерност. Когато гледаме рекламата на “ПроКредит Банк", забелязваме обратното. Виждаме човек, уверен в позицията и специалността си. Натрупал достатъчно опит, за да не се нуждае от лъскави свидетелства за експертизата си, каквото е костюмът. Така оставя впечатлението, че знае какво прави и как да бъде максимално полезен, без да разчита на познатите средства за разсейване или създаване на дистанция. В новата реклама на “ПроКредит Банк" се улавя чувството за свобода и за прозрачност. Залива ни изненадваща непринуденост и нормалност – все възлови качества в граденето на доверие между финансовите институции и потребителите. С пионерския си комуникационен подход от “ПроКредит Банк" драстично скъсяват дистанцията с клиентите като ги свързват със своите служители през екрана. Създават усещане за близост, представяйки лица, които има шанс да срещнете и във вашия клон на банката. Хора, с които можем да разговаряме лично, да им споделим идеите си и да потърсим заедно решение. Не са празни физиономии, които се показват за една минута по телевизията, за да рецитират текст, който всъщност не разбират. И в който не вярват. И не на последно място рекламата на “ПроКредит Банк" е свидетелство за доверието, което институцията има в служителите си. Не са много банките, които ще се представят в публичното пространство с истинските хора от екипа. И то без излишна помпозност и церемониалност. Искреността, с която “ПроКредит Банк" подхождат, е знак, че вярват в служителите си. Убедени са, че те умеят да се грижат за финансите на клиентите и не се нуждаят от закостенелите телевизионни фокуси. “ПроКредит Банк" не се притесняват да ни покажат истинските автентични финансисти, които са много далеч от обществените предразсъдъци. И да ни спечелят с честността си, защото са една друга банка – по-различна от това, което сме виждали до момента. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 06.01.2025 г.
0
на 06.01.2025 г.
0
на 06.01.2025 г.
0
на 06.01.2025 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Мобилен оператор: Увеличаваме месечния абонамент с 2 лева
12:54 / 06.01.2025
Мария Петрова: Бяха ме отписали
21:41 / 05.01.2025
Мартина Вачкова: Много съм щастлива
20:17 / 05.01.2025
НИМХ с предупреждение за времето през следващата седмица
17:23 / 05.01.2025
Станислава Цалова: Дано пак се върне
09:11 / 05.01.2025
Актуални теми
Абонамент
Анкета