
ЗАРЕЖДАНЕ...
Бизнесмен: Никъде другаде по Средиземноморието няма такава висока данъчна тежест за най-ниските работни позиции | ||||||
| ||||||
"Бил съм в много курорти в Алпите и Северна Америка. Но на една ръка разстояние и при съотношението цена-качество като у нас за мен лично българското си е най-добро", казва той в интервю за Investor. "Няма как толкова чужденци да се завръщат отново и отново в продължение на толкова години, а продуктът ни да не става, както искат да ви убедят хейтърите. Един от нашите хотели бе отличен за втора поредна година с Best of the Best на Tripadvisor – той е в топ 1% от хотелите all inclusive в Европа. Това го казват гостите, чужденците, които имат избор да ходят навсякъде по света. Затова съветът ми е "идете, разширете кръгозора си, но дайте шанс и на родното“. От двете почивки в годината едната може да е в България". "Реалността е, че семейната почивка с много спортни преживявания, плаж, аквапаркове, вечерни програми, кулинарни изкушения в многобройни тематични ресторанти доминират българския морски туризъм. В хотела ни в Слънчев бряг например може да избирате от български, италиански, испански, индийски, китайски ресторанти, немска бирария, американски дайнър, виенска сладкарница. Това си е екскурзия по света." "В сравнение с водещите курорти по Средиземноморието дори Слънчев бряг не е презастроен. Пречиствателните станции бяха основно обновени, а морските ни летища се оперират от водещ световен оператор на много добро ниво". "Нашите хотели са част от международна верига и трябва да кажа, че никъде по Средиземноморието няма такава висока данъчна тежест за най-ниските позиции – над 43% данъци, осигуровки, здравни вноски. Няма и необлагаем минимум у нас, което е сериозно облекчение за сезонните работници в други страни. Много българи избират други страни в началото на кариерата си. От нас зависи да ги върнем в България". "Морският туризъм осигурява гръбнака (почти 70% от приходите), но всичко друго се развива дори по-бързо с оглед на полетната инфраструктура и вътрешното потребление, които за спа, градски и конферентен туризъм са голямо преимущество". "Националната туристическа реклама следва преди всичко да приоритизира публично-частни партньорства при съществено парично съучастие (поне над 40%) на заинтересования частен бизнес. Това ще гарантира, че публичните средства ще се насочват към правилните пазарни сегменти, а рекламните послания ще са оптимизирани като разход и насочени към реални резултати. В края на краищата най-добре е данъкоплатците да припознават публичните програми". |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg