ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Богдан Милчев, шеф на Института за пътна безопасност: От началото на годината има нечувано намаляване на жертвите по пътищата
Автор: ИА Фокус 10:08 / 23.10.2024Коментари (0)1336
©
Основната причина за задръстванията и състоянието на инфраструктурата в София е лошото управление от страна на стопанина на пътя, в случая от Столична община. Това коментира председателят на УС от Института за пътна безопасност Богдан Милчев в предаването "Утрото на фокус" на Радио "Фокус" с водещ Ася Александрова.

По думите му Столична община се проваля в този процес поради няколко причини, като на първо място той постави лошото взаимодействие между зам.-кмета по транспорт и кмета на София, които "макар че трябва да работят заедно, те не си говорят“. 

От друга страна, според него има пълен отказ от взаимодействие с "Пътна полиция“, а трафикът в София не може да бъде подпомаган и регулиран без участието на "Пътна полиция“. И не на последно място експертът постави лошата планировка на ремонтите и контролът, който се осъществява върху тях.

"Съвкупността от всички тези елементи водят до това тази година в София да стоим два пъти и половина повече в задръстване отколкото миналата година.“

Според експерта въздействието върху шофьорите не трябва да се осъществява чрез глобяване и контролирането им, тъй като този метод е изчерпан. По думите му основните усилия в целия Европейски съюз от няколко години се насочват към това да се промени средата, в която функционират шофьорите, за да може те да променят своето поведение.

"Имаме близо 0.5 милиарда лева събрани от глоби, което е един държавен рекет върху шофьорите, защото залагането на капани при лоша организация на движението, лоши пътища, неефективен контрол и събирането ударно на глоби без тези глоби да бъдат ефективно използвани за пътна безопасност, е недопустимо.“

По наболялата тема за инцидентите с тротинетки експертът заяви, че тези превозни средства няма как да бъдат контролирани за скоростта, кой ги управлява, нито да бъдат контролирани техните модификации. Точно поради тази причина голяма част от европейските градове са започнали да осъществяват пълната забрана върху използването им.  

Богдан Милчев сподели също, че от началото на годината има нечувано до този момент намаляване на жертвите по пътищата, които са 60 човека по-малко загинали спрямо миналата година същия период, което според него е притеснително като информация, тъй като не е ясно дали показателите са реални, на какво се дължат. "Мен лично това ме притеснява изключително много, защото каквато и да е причината за това намаление, ако ние не знаем каква е тя, означава само едно: че може да очакваме много рядък ръст в момента на жертвите.“







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2022 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Мигрантски натиск към България
Проблеми между шофьори от масовия транспорт и пътници
Катастрофи в България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: