ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Българи изпищяха заради ужас на АМ "Тракия" и умни автомати за поръчки | ||||||
| ||||||
В България устройствата се използват най-често от заведения за бързо хранене, уточнява "Телеграф“. Ситуацията Денят е събота, а часът е около 15. Във въпросното заведение е пълно с хора. На входа ни посреща служител, който ни казва, че се поръчва само през машината. Изпълняваме указанията на софтуера, който в края дава възможност да платим с банкова карта или на каса. Това донякъде обезсмисля иновацията и съдейства за образуване на още една опашка, освен тази от чакащи да си получат храната. Проблемът Първият проблем възниква, ако случайно ПОС терминалът се окаже без хартия или тя свърши в момента. Тогава започват проверки, рестартиране на системата и търсене, докато се установи дали клиентът е платил или не. Вторият проблем е, че в рамките на минута могат да се получават десетки поръчки наведнъж, които няма как да бъдат изпълнени от 3-ма - 4-ма служители в рамките на 5 мин. и клиентите са принудени да чакат по 30 и повече минути, докато получат поръчката си. За 4 менюта на нас ни се наложи да чакаме 40 мин., нещо, което при традиционното обслужване никога не се е случвало. Опит Йордан Гергов, който има опит в менажирането на ресторанти за бързо хранене във Виена, споделя, че внедряването на киоските е ужасно не само за персонала, но и за клиентите. Гергов уточнява, че тези технологии винаги са за сметка на наемането на персонал. "Спестяването от него в този бранш никога не довежда до нищо добро“, убеден е той и прогнозира, че такива киоски ще има навсякъде до 5 години, а касиерите не след дълго ще бъдат заменени от роботи заради текучеството и високите осигуровки. "Вече се произвеждат роботи, които могат да пържат картофи, да правят бургери и дори да почистват грил машините в кухнята“, казва специалистът. Плюс В системната гастрономия се предпочитат такива автомати, защото клиентът може да види пред себе си цялата палитра от екстри, която за марката дава добавена стойност – екстра салата, домати, кашкавал и т.н. Доказано е, че така човек поръчва повече, отколкото, ако е на каса. Най-учудващото е, че въпреки всички трудности, които създават киоските и бавното обслужване, предпочитат да поръчват по този начин. "Оплакват се, но чакат и пак идват", споделя Гергов. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели | Покажи и всички отговори
Aнонимен
на 05.07.2023 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
14:46 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета