ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Българинът губи цял ден във висене по опашки
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:40 / 05.09.2012Коментари (4)1553
© Plovdiv24.bg
Българинът губи за висене на опашка в магазина или на касата за ток средно по един ден за цялата година. По 4 минути и половина например се пада на нашенеца да чака при всяко отиване в големите супермаркети. Това показват резултатите от маркетингово проучване, които бяха представени вчера.

Най-дълго българинът чака реда си пред кварталната бакалия - около 9 минути. Основните причини за това са фалирането на малките фирми и намаляването на персонала, който обслужва клиентите. В аптеката и заведенията за бързо хранене се виси средно по 5 минути, а пред пощата и билетните каси за автобус и влак - около 3. Пред гишето в банката чакането е средно около 7 минути. Така на практика излиза, че един редовен купувач, който пазарува ежедневно, губи около ден на година в чакане да си напазарува необходимите стоки.

Въпреки това обаче страната ни е на 16-о място по чакане в Европа.

Най-дълго са принудени да висят руснаците - 20 минути, а най-малко французите - само една. За разлика от българите, които вият най-дълги опашки пред бакалии и супермаркети, европейците чакат най-дълго пред пощата. Най-голяма навалица от клиенти има в Русия - средно по 10 човека на опашката, а във Франция и Мароко - само един. В България обикновено има само двама клиенти на опашката пред нас.

Едва 8 на сто от българите се оплакват от обслужването. Въпреки това обаче само 24 на сто от обслужващия персонал у нас се извиняват на клиентите си за дългото чакане. Най-приветливи у нас са продавачите на дрехи, сервитьорите и банковите служители, сочат още данни от проучването. Около 91 на сто от тези служители поздравяват клиентите си. С високо качество е обслужването и в кварталните супермаркети, където 80 на сто от персонала поздравяват редовно клиентите си а 63% от тях се усмихват.

"Фирмите знаят как да се справят с дългите опашки. Обикновено решението е в наемането на повече персонал или в отварянето на още една каса. Въпреки това обаче повечето компании не предприемат такива действия", поясни един от авторите на проучването - Юлияна Горанова.

Източник: в. "Монитор"








Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 05.09.2012 г.
-1
 
 
Нали трябва да си вдигнат адреналина и си обменят ароматите!
-1
 
 
О6те е третия свят бе xора в БG. БB. Тук в 6vейцария се пла6та или в по6та или в банка,саa6то и 4рез интернет.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Катастрофи в България
БК Академик Пловдив
Зима 2024/2025 г.
Парламентарни избори октомври 2024 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: