Единствената категория, в която България се нарежда на по-висока позиция е тази за приходи от права за изпълнение (performance rights). Отчетените 2.1 млн. долара представляват сумите, които дружеството за колективно управление ПРОФОН е събрало. Страната ни се нарежда на 33-та позиция от 43 държави, що се отнася до приходите от правата за публично изпълнение на музика (клубове, ресторанти, хотели) и правата за излъчване (телевизии, радиостанции).
За първа година IFPI отчита дигитални продажби в България - те са на стойност 0.7 млн. долара, като 70 % от тях са от съдържание, свързано с мобилни телефони (36 % от мастъртонове и 34 % от рингбектонове). Онлайн стриймингът е донесъл 27 на сто от дигиталните приходи, а 3 % са "други". По отношение на приходите от дигитални продажби на музика, страната ни е на 44-та от 50 позиции в Света, като след нас има 2 европейски държави - Словакия и Хърватска.
Според произхода на репертоара, едва 12 % е делът на българската музика, чуждестранната държи 83 на сто, класическият жанр - 2 %, а компилациите представляват 3 на сто от пазара.
Като цяло приходите на Българската звукозаписна индустрия по вид се разпределят така - 57 % са от физически продажби (дискове и касетки), 32 % са от права за изпълнение и 11 % от дигитална продажба (основно съдържание за мобилни телефони). Сред 51 страни, се нареждаме на 47-мо място, като зад нас са единствено Исландия, Уругвай, Перу и Еквадор. Лидер в световен мащаб е САЩ с общ пазарен дял от 27 %, следван от Япония (24 %), Великобритания и Германия (с по 9 %).
Според доклада на IFPI - Recording Industry in Numbers 2010, глобалният спад на приходите на зукозаписната индустрия за 2009 г. е 7 %. Средният спад във физическите продажби е 12.7 %, а ръстът на дигиталните за същия период е 9.2 %. Общият дял на приходите от дигитална продажба на музика достигат рекордните 25.3 % - което е нарастване от 10 пъти, в сравнение с 2004 г. Най-осезаем е ръстът в САЩ - за 2009 г. 43 на сто от приходите в индустрията там са от дигитални канали.