“Булсатком": Пускаме bTV, но преговорите продължават

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (6)
12:25 / 21.01.2013
5557
Интензивни преговори между "Булсатком" и bTV Медия груп текат от петък насам, като до момента са разменени по две оферти от страна на двете компании. Тази сутрин, заедно с новата си оферта към bTV Mедия груп, "Булсатком" изпрати писмо, в което се казва:

"Водени от постепенното сближаване на позициите на bTV Mедия груп ЕАД и "Булсатком" АД при настоящите преговори, Ви предлагаме следното:

За да се избегне генерирането на дълготрайни негативни ефекти върху пазарните позиции на bTV Mедия груп ЕАД и "Булсатком" АД, но най-вече ефекта за потребителите, които за наше огромно съжаление са основен потърпевш от спора, Ви предлагаме, при Ваше изрично писмено съгласие, "Булсатком" АД да възстанови сигнала на ефирната телевизия bТВ в мрежата си, a преговорният процес за пакета програми да продължи.

Ефирният канал е с голямо обществено значение и е лицензиран за достъп до всички зрители", пише в писмото на "Булсатком".

Припомняме, че кризата в преговорите между bTV и "Булсатком" започна да дава отражение на бизнеса на двете компании - отказали се абонати и намалял брой зрители. Тъй като каналите на медийната група не се излъчват по "Булсатком" през тази година заради спор с оператора, от 17 януари bTV промени и рекламната си тарифа. Медиата е намалила значително цените - средно с 15% в сравнение с валидната досега тарифа.

"Поводът за мярката е временно спадналият аудиторен дял на нашата телевизионна група в следствие на това, че сателитният оператор "Булсатком" лиши абонатите си от възможността да гледат програмите на bTV Media Group", уточняват от ръководството на телевизията в писмо до клиентите си. До това решение се е стигнало и след намесата на рекламодателите, които са подписвали договорите си при условия, които в момента са променени.

През ноември bTV отново беше обявила нова рекламна тарифа, в която цените за 30-секунден рекламен клип в някои от предаванията й паднаха. Впечатление тогава правеше "Шоуто на Слави", в което 30-секунден рекламен клип през октомври е струвал 5486 лв., а през ноември 2012 г. цената вече е била 4055 лв. Ако за рекламен спот в обедните новини на канала през октомври са се плащали 2080 лв., през ноември цената е 1664 лв.



Източник: БЛИЦ

Виж коментарите (6)

Още по темата (26):
25.01.2013 Зрител скочи на bTV: Извинете се!
24.01.2013 Официално: bTV и TV7 отново по "Булсатком"
23.01.2013 Идва краят на сагата между Булсатком и bTV
17.01.2013 КЗП ще нищи скандала между bTV и Булсатком
15.01.2013 bTV и Булсатком дължали милиони за музика, дават ги на съд
15.01.2013 TV7 даде Булсатком на прокурор
Още новини от Национални новини:
МВнР с важно предупреждение към пътуващите за Румъния
Австрия с нови условия пред България и Румъния за отпадане на вет...
Всички Unlimited планове на Vivacom са без ограничения в скоростт...
Борисов и Кирил Петков също са получили отличие за заслуги към ук...
Новата информационна система на кадастъра ще заработи от 16 декем...
Няма край! Камион се заклещи на бул. "Ботевградско шосе"


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).