За 2013 г. тя има 712 хил. лв. разходи, което е с 3,5% по-малко от 2012 г. Единствените приходи са 23 хил. лв. от банков депозит. Така натрупаната загуба за м.г. от проектната фирма е 632 хил. лева. По-голяма част от разходите са за лихви по финансирания, а за персонал са отишли 98 хил. лева. В компанията работят петима души - трима мениджъри в съвет на директорите и двама оперативни служители.
Средната им месечна заплата е 1633 лв. Мениджърите са Иван Иванов, Анжел Димитров и Александър Гаргов.
Отделно компанията е похарчила 15 хил. лева за канцеларски материали и 25 хил. лв. за външни услуги.
Загубата на дружеството, включително от минали години, е 5,7 млн. лв. Изграждането на "Бургас - Александруполис" беше спряно с решение на правителството "Борисов" в края на 2011 г., а в началото на 2013 г. със закон беше денонсирано споразумението за тръбата между България, Русия и Гърция. Според отчета на родната компания тя не дължи нищо към другите акционери, но виси с 8,3 млн. лв. към свързани лица, без да пише кои са те.
От отчета на родното дружество става ясно, че международната компания за петролопровода - "Транс Болкан пайплайн", е със замразена дейност, освободени са всички работещи и е избрана холандска мениджърска компания да я поддържа.
По-добри резултати
Основната цел на мениджърите на дружеството за 2014 г. е да продължат да упражняват дейността си, за да постигнат по-добри резултати, пише в отчета.
Шефовете му са освободени от отговорност, а отчетът им е приет с подпис на ексфинансовия министър Петър Чобанов.
Източник: в. "Труд"