ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Целите за климата на Schwarz Group са потвърдени от инициативата Science Based Targets
Автор: Екип Plovdiv24.bg 16:29 / 09.11.2021Коментари (0)2262
©
Климатичните цели, към които Schwarz Group се присъедини през август 2020 г. от името на всички свои подразделения, включително и Lidl, са вече официално потвърдени от инициативата Science Based Targets (SBTi) - глобален стандарт за корпоративни действия в областта на нисковъглеродната икономика.

Schwarz Group си е поставила за цел да намали оперативните си емисии с 55% до 2030 г. спрямо 2019 г. По този начин цялата Schwarz Group прави сериозна крачка, с която допринася за ограничаването на глобалното затопляне до 1,5 градуса по Целзий, в съответствие с целта на Парижкото споразумение за климата. Като един от най-големите търговци на хранителни стоки и част от Schwarz Group, Lidl се ангажира със собствени климатични цели, които се основават на методологията на SBTi и допринасят за постигането на заложените за цялата група цели. Стратегията за климата на компанията включва амбициозни мерки в три основни насоки – избягване, намаляване и компенсиране на емисиите в магазините на компанията и във веригите за доставки, за да окаже положителен принос за опазване на климата.

"С въвеждането на цели, които се основават на научната методология на инициативата Science Based Targets (SBTi) като основа на нашата климатична  стратегия, ние в Лидл България се присъединяваме към предприетите действия от страна на Lidl, като част от Schwarz Group. Поставихме си амбициозната цел да намалим въглеродните емисии от оперативните дейности в страната с 95% до 2030 година, в сравнение с 2019 г. За да постигнем тази цел, разработихме национална стратегия, която включва редица мерки, сред които преминаване към 100% зелена енергия, използване на естествени хладилни агенти в магазините ни, намаляване на хранителните отпадъци и много други. С тази сериозна крачка ние се присъединяваме към действията на групата за опазване на климата и към визията за едно по-добро утре за всички нас", заяви Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Списъкът с цели, които Lidl си поставя на глобално и локално ниво, включва:

- Намаляване на оперативните емисии във всички страни на Lidl с общо 80% до 2030 г., в сравнение с 2019 г

- Лидл България подкрепя тази мярка, като си поставя за цел да намали оперативните си въглеродни емисии с 95% до 2030 г., в сравнение с 2019 г.

- Лидл България има намерение да премине изцяло към зелена енергия* от март 2022 година във всички свои магазини, логистични центрове и административни сгради

- Постигане на въглеродна неутралност* на глобално ниво от 2022 година по отношение на оперативните емисии

- Тъй като по-голямата част от въглеродния отпечатък на Lidl се дължи на производството на продукти, компанията също си поставя за цел до 2026 г. тези доставчици, които са отговорни за 75% от въглеродните емисии във веригата на доставки на международно ниво, да определят и свои собствени климатични цели, които да бъдат в съответствие със Science Based Targets и да допринесат за общите цели на компанията.

* Преминаване към 100% зелена енергия от 01.03.2022 г. във всички магазини, логистични центрове и административни сгради на Lidl във всички държави.

**Постигане на въглеродна неутралност чрез сертифицирани проекти за компенсиране на оперативните емисии (Scope 1 & 2), които към момента не са били напълно премахнати или намалени.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори. Борбата с изменението на климата е една от централните теми в ангажимента за устойчивост на Лидл България, която последователно въвежда редица мерки в посока опазването на околната среда и климата.

За Science Based Targets Initiative (SBTi)

Science Based Targets Initiative (SBTi) подпомага и стимулира амбициозни действия в областта на климата в частния сектор, като дава възможност на компаниите да определят научно обосновани цели за намаляване на емисиите. SBTi е партньорство между CDP, Глобалния договор на ООН, Института за световни ресурси (WRI) и Световния фонд за природата (WWF). Към момента над 2000 компании и финансови институции участват в инициативата, като си поставят цели за намаляване на емисиите си в съответствие с последните научни изследвания в областта на климата

За Парижкото споразумение

Парижкото споразумение е подписано на 12 декември 2015 г. по време на Парижката конференция за климата и влиза в сила на 4 ноември 2016. Към ноември 2017 г. 195 държави са подписали споразумението, включително България. Едни от основните цели на споразумението са да намали емисиите на парникови газове и да ограничи глобалното затопляне до по-малко от 2° C до 2050 г. в сравнение с периода преди индустриализацията. Стремежът  е да се ограничи затоплянето до края на 21 век до само 1,5° C.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Забраниха на Зингаревич да влиза в България
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
Античен град Хераклея Синтика разкрива още от тайните си
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: