"Аз съм поддръжник на кампанията и като потребител. Всякаква идея в посока развитие на кампанията, да достигне до повече потребители, да ги мотивираме, ще подкрепим с инструменти, които имаме като държава", поясни министър Танева.
Земеделският министър поздрави всички български потребители на храни. "Намираме се в една криза - намаление на цените, казвам го поради причината, че въпреки това българският бизнес в хранителната индустрия показа обществена отговорност и се включи във всички кампании, за които го помолихме", допълни тя.
"Важно е, когато има създаден и укрепнал като администрация капацитет български бизнес, който показва обществена отговорност. Независимо от трудното време в сектор "Земеделие", ситуацията, която улучих в качеството си на министър, имаме активен диалог, но няма как държавата да компенсира всичко. Важно е посоката да бъде правилна като развитие на обществените отношения. Независимо от тази пазарна ситуация за миналата година отчитаме ръст в производството на почти всички български храни, което е похвално и означава, че се вижда перспектива", допълни министър Десислава Танева.
"Призовавам и други производители да се включат в кампанията. Български храни са произведени по всички изисквания за качество, по най-високите стандарти, с традиционните вкусови качества. Със съвместни усилия можем да постигнем още повече", поясни Танева.
"Пожелавам на производителите, потребителите да отбележат много хубави, светли празници и да отдадат заслуженото на близките и семействата си, на вярата, която трябва да ни крепи", каза още Десислава Танева.
Министърът допълни, че българският козунак е замесен и с енергията на добротата, която трябва да дарим на Великден.
"Работим в посока, в която трябва да има добър, открит и експертен диалог. Там се крият добрите решения, които можем да вземем като страна", обясни земеделският министър.