© Impact Press Group | | Във връзка с предстоящите официални празнични и почивни дни в периода 1 май - 6 май 2014 г. EVN България информира, че общо 76 екипа на дружеството са в готовност да реагират при необходимост за възстановяване на електрозахранването. Дружеството е осигурило хора и техника, които са в готовност да предприемат всички необходими мерки за отстраняване на евентуални повреди през почивните дни на територията на Югоизточна България. Денонощно на разположение са и диспечерските центрове на EVN България за управление на мрежата, в които се извършва постоянен контрол и мониторинг на съоръжения от електроразпределителната мрежа в Югоизточна България. С непрекъснат режим на работа е и денонощният телефонен център на дружеството. В него клиентите могат да получат информация, както и да подадат сигнал за липса на захранване. С цел запазване уюта и комфорта на клиентите, дружеството няма да извършва планови ремонтни дейности по съоръженията по време на почивните дни. Такива ще бъдат извършвани само в краен случай при необходимост с цел гарантиране сигурността на доставките.
През почивните дни EVN България и "Български пощи" ЕАД ще осигурят дежурни касови салони. На 3 май и 5 май 2014 г. в клонове на "Български пощи" ЕАД в Югоизточна България ще работят каси за заплащане на консумирана електроенергия. На 3 май 2014 г. касовите салони ще работят с обичайното си работно време за съботни дни. На 5 май 2014 г. ще работят централните пощи в областните градове с работно време от 09:00 до 13:00 часа.
ЕVN България напомня, че денонощно на разположение на клиентите е и системата за онлайн проверка и плащане на консумирана енергия "EVN Онлайн плюс" на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx.
ЕVN България Телефоненцентър 24 часа в денонощието 0700 1 0007 - телефон при липса на захранване 0700 1 7777 - телефон за обща информация и справки 0700 1 0207 - телефон за автоматична проверка на сметка еmail: info@evn.bg www.evn.bg |