От Discovery Networks също публикуваха становището си по случая с
прекратеното излъчване на каналите им от българския оператор Blizoo.
Plovdiv24.bg публикува без никава редакторска намеса и това становище:
Поради реакцията на разочарованите зрители, Discovery създаде специална интернет страница - www.discoverybg.com. В нея абонатите на Blizoo могат да намерят информация как да подадат оплакване към Blizoo и какви действия биха могли да предприемат, за да продължат да гледат каналите от семейството на Discovery.
"Решението да лиши абонатите си от уникалния микс от канали в семейството на Discovery е изцяло на Blizoo. Blizoo изключи излъчването на Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science и ID: Investigation Discovery. По този начин бе нарушен договорът с Discovery Networks. Това се случва, въпреки че Discovery не е променяла условията по договора. Discovery отправи молба към Blizoo, с цел операторът да уважи условията по договора и окуражава техните абонати да се свържат с Blizoo, за да ни помогнат да запазим семейството от канали на Discovery, включително Discovery Channel, да останат част от техния телевизионен пакет", коментира Влад Тудосие, регионален мениджър за Югоизточна Европа в Discovery Networks CEEMEA.
Discovery се извинява на зрителите си, че попадат в обсега на спора, и искрено съжалява за прекъсването на любимите им програми.