ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Драма с клиент на Виваком: Защо е нужно заради тяхна грешка аз да го отнасям?
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:21 / 03.02.2022Коментари (11)155641
© Фейсбук
На поредната драма с клиент на Виваком се натъкна Sofia24.bg. Става въпрос за предплатена услуга за интернет, която изведнъж се оказва неплатена. Абонатът е в ужас след хиляди разправии. 

Публикуваме целия текст от Фейсбук с незначителна редакторска намеса:

"Виваком ли бе да го опишеш. От извесно време тази голяма компания изкупува малките интернет доставчици, като например Net1. Голяма загуба за мен. Сега се боря с гиганта, който е неорганизиран и ужасяващ. Имам предплатен интернет към обожепочившия Net1, чиято давност изтича на 12.11.21 г., но за мой ужас през септември ги купуват Виваком. Аз като съвестен платец си предплащам интернета още на 11.10.2021 г. в мол Парадайс, обаче днес Виваком ми пращат известие, че ще ми спрат услугата на 12.02.2022 г. Защо бе добри хора от Виваком? 

Обаждам се естествено на съпорта, изчаквам всички простотии дето ги говорят преди да те свържат, и след консултация ми казват да попълня формата в сайта и да прикача снимка. Да ама не става, формата си цикли от Open към директорията и не иска да прикачи заветния файл с доказателството, че съм си платила интернета. 

Ама те си го имат в системата, защо трябва да им пращам снимка на касовата бележка? Мога и банково извлечение да им пратя, ако формата в сайта им работи, но защо е нужно заради тяхна грешка аз да си го отнасям?

Все пак пратих мейл без прикачен доказателствен материал и ми отговориха в рамките на работния ден и то с уверения, че проблемът ми е решен".

Коментарите:

- "Отиди в офиса им, иначе няма оправия!";

- "Лелее ужас! И аз съм към Нет1";

- "Кошмарни са... Включих се към Нет 1, месец по-късно ги купиха Виваком и от тогава качеството на услугите им е отвратително, а когато изобщо успях да се преборя някой да благоволи да провери какво се случва с интернета ми, оправданието им беше, че проблемът е в рутера ми (купен преди месец и работещ идеално)..."

- "Аз също бях към Нет1. Плащах на Виваком два пъти суми платени..., защото сменят абонатни номера без всички абонати да са коректно информирани за това. Първите ми плащания отидоха в ... небитието...кой ли ги е взел, ако не те? Отидох в офис да поговорим в какви отношения сме? Ами в никакви се оказа. В заварено положение съм /защото съм била в Нет1/...гледам си старите телевизии и нет...,а те просто взимат парите. Нямаме договор....та така".







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Ползвах същата предплатена услуга на нет1, която беше купена от виваком. Когато подписвах ставаше трансфера и попитах ще мога ли в бъдеще да сменя адреса, на който е услугата. От виваком ми потвърдиха, че може, но ще се дължи такса. Наскоро им се обадих и отговориха , че няма как и трябва да подпиша нов договор, съответно таксите за 6 месеца ми изгоряха.
0
 
 
DCC си е DCC от мобилните оператори няма смисъл
0
 
 
И аз бях на Н3....,за сега нямам кой знае какви приблеми с ВИВА....ама има време!Лошото хора е,че няма други.Малките риби ВИНАГИ изяждат големите.Имаме едни Куулбокс,ама не искам към тях,далече им е офиса,не може онлайн да им плащаш,а и май нямат телевизия.Дано скоро се появи някой малък играч,че да се закача към него. И НИКОГА,НИКОГА не им оставяй те длъжни,търсете си правата,като последно,след хубав скандал в офисите,ги заплашете с Агенцията за защита на потребителите,кафяво хвърлят отзад,като го чуят и ако трябва разбирасе,наистина се обадете,2,3 часа да ги занимават с проверка,пак стига!
0
 
 
Ако не искате главоболия с мтел,вивател и глобул, минете на интернет от cooolbox. Аз съм доволна. 1гб/с за 25лв месечно. Имат и опция за телевизия,но не съм ползвала и не мога да кажа дали става за нещо.
0
 
 
И аз бях към N3 и бях много доволен от услугата. Откакто ги купи Виваком - нета изчезва с дни, кабелната прекъсва без причина. Просто ужас. Дайте препоръка къде да се прехвърля, от кого сте доволни.
0
 
 
Баба Гица цял живот пък само в Интернет е "висяла" - ами смени доставчика бре :-))))
+1
 
 
Хората още марули ядат, те тръгнали с нет да се оплакват.... ХАХАХА... Голяма работа, отиваш при друг като не ти харесва..., какво ни занимаваш с твоите щуротии..... ХАХАХА..... ХАХАХА..... И аз преди 10 години отидох в офиса на ФЕРАРИ, попитах ги за 20 лева какви екстри ще ми сложат....., не ме устройват тяхните екстри....., и хоп...., купих си рено...... Ама никой не разбра с нета нали... ХАХАХА....
Aнонимен
на 03.02.2022 г.
0
 
 
Който не е доволен от Виваком да стане абонат на А1 или Йетел или да се прости с нет,кабелна тв. и тел.,проблем няма.Виваком поне са по-малкото зло,лично мнение.
+1
 
 
Бях към Н3 в жилище което не обитавам постоянно. Сметката ми е закачена към банкирането и се погасява автоматично. От колектор, който се обади на телефона на жена ми разбрах че компанията била купена от Виваком и аз съм им дължал сметки за няколко месеца (защото начинът на плащане е променен и вече не плащам онлайн). Добре, но поради предишен спор в Виваком за неправомерно надписани суми аз с тази компанияне искам да имам никакви договорни взаимоотношения. Обадих се на кол центъра им да разбера за какво става въпрос - в момента в който чуха че става въпрос за "задължения" отношението им стана отвратително, включително операторката каза - "Оправяйте се, вашият преден оператор ви е 'продал'". е да, ама аз не съм добитък че да ме продават и отидох до офисът им при което се срещнах отново със същото отвратително отношение. Оказа се обаче че Виваком не може да предостави договора въз основа на който са наследили абонатите, т.е. вашият оригинален договор по някаква причина те го нямат, при което не виждам как могат да изискват "задължения". Съветът ми е следния = ако не искате да си имате взимане-даване с тази компания, т.е. не желаете да се възползвате от услугите им - птосто не подписвайте никакъв документ и не им плащайте "дължимите" суми. Разписване на документ към тях или плащане на каквато и да е сума показва че вие признавате че те са правоприемник на вашите годоворни взаимоотношения с предишния ви оператор.
0
 
 
Бях клиент на N3 , след като преминах на Виваком и след една месечна фактура платенаи към Н3 и към виваком си казах, че може би услугата ще е ок. По-ужасна услуга не съм ползвал никога. Слаб интернет, ЕОN-a се изключва сам и след една минута евентуално може да тръгне сам. Почти няма ден, в който да не се обаждам. Повечето пъти не успешно. Със сигурност като изтече гратисния период ги сменям.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Хороскоп за деня
Прокуратура и МВР влязоха в офисите на Васил Божков
Откриват нови детски градини в Пловдив
БК Локомотив Пловдив
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: