EVN: Всеки наш клиент предварително може да разбере колко му е сметката

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (6)
17:28 / 29.01.2015
7898
По повод публично повдигнат въпрос по време на заседанието на Комисията по енергетика в Народното събрание на 27.01.2015 г. относно процеса на информиране на клиентите на EVN България за потребената от тях енергия, компанията за пореден път изразява своето становище, с което се надява да се запази експертното говорене по темата и да не бъде подвеждано общественото мнение, защото това не помага за спокойното функциониране на енергийната система. 

1. EVN България предлага предварително информация на своите клиенти за потребената от тях електрическа енергия.

2. Всеки един клиент на EVN България има свободата и личния избор по всяко време и напълно безплатно, да избере по какъв начин да получава тази информация.

3. За да осигури този избор и следвайки световните практики, EVN България е разработила следните възможности, предлагани на клиентите: 
 
• Известие чрез хартиена фактура
• Известие чрез имейл
• Известие чрез SMS
• Електронна фактура
• Специално за малките населени места, където не са налице онлайн каси, клиентите получават предварително разпечатани фактури.
• Проверка и плащане през "EVN Онлайн плюс" - система налична на интернет страницата на компанията www.evn.bg, достъпна на български и английски език.
• Проверка през денонощния телефонен център на компанията: 0700 1 0207 - телефон за автоматична проверка - с едно обаждане може да се провери повече от един номер на измервателна точка (ИТН).

Всички тези усилия за постоянно разширяване на начините на предоставяне на информация следват разбирането на EVN България, че именно желанието на клиента е водещо при определяне на начина на получаване на информация. 

Всеки клиент може да получи необходимата му информация чрез предпочитания от него вариант. Всеки клиент има възможност по всяко време да промени желания метод за получаване на информацията за своите задълженията си. 

По отношение на заплащането на консумирана енергия компанията също се стреми да предлага максимално широк набор от възможности. Те включват: плащане на каса в салоните на държавните "Български Пощи" ЕАД, които имат една от най-големите мрежи в страната, с присъствие и в малките населени места.

Сред начините са и плащане през "EVN Онлайн плюс" на www.evn.bg, по Банкомат, epay.bg; easypay.bg; директен дебит; интернет банкиране; Transcard; SMS.

С изразяването на това становище, което компанията комуникира редовно от 2005 г. насам включително и до институциите, EVN България се надява да е полезна за коректното провеждане на публичния диалог по отношение на клиентите, които обслужва.


Виж коментарите (6)

Още по темата (235):
28.07.2022 Компенсациите за бизнеса за скъпия ток продължават
28.04.2020 След публикация в Plovdiv24.bg: Помогнаха на възрастната пловдивчанка
25.04.2020 Безпомощна жена от Пловдив шокирана от новата си сметка за ток
01.07.2016 Ето ги новите цени на тока и топлата вода за клиентите на EVN
01.07.2016 По-скъп ток за пловдивчани от днес
30.06.2016 Шефът на КЕВР: Токът поскъпва от 1 юли, но минимално
Още новини от Национални новини:
Лекар: Много жени крият своя проблем и предприемат мерки, когато ...
Мъж с шизоафективно разстройство: Внушаваш си параноидни мисли, д...
Явор Гечев: Череши, праскови и кайсии тази година няма да има!
Тръмпистите ви убеждават работните места за производство на авточ...
В момента, без да бъдем глобени, можем да караме по магистрала съ...
Предложиха ресторанти да бъдат затваряни за 6 месеца, ако допуска...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).