© | | EVN България продължава своята кампания да предоставя на своите клиенти актуални съвети, особено полезни и практични през летния сезон, когато клиентите са на почивка или отсъстват за по-дълго от дома си. Някои от полезните енергийни съвети са: • Изключете всички електроуреди, които не е необходимо да работят във Ваше отсъствие. Тук следва да се има предвид, че уреди като СОТ, хладилник или фризер, които не винаги е подходящо да се изключват, ще продължат да консумират електроенергия. • Изключете от щепсела уреди като телевизор, аудио-уредба и монитор, защото и в режим на stand-by те ще продължат да консумират електроенергия. Електроуредите, които са в режим stand-by, трябва да се оставят включени само при необходимост. • Уверете се, че външни хора нямат достъп до контакти, които са част от Вашата ел.инсталация. • Запишете показанията на електромера си преди да заминете и сравнете данните при завръщането си. • Ако във Ваше отсъствие няма достъп до Вашия електромер, можете да заявите посещение на отчетник на денонощен телефон 0700 1 7777 в удобно време. С цел навременна информираност EVN България съветва клиентите си да заявят безплатните SMS и имейл услуги на дружеството за информация относно просрочени задължения и информация за стойността на фактурата. Заявката на услугите се извършва по удобен за клиента начин - по имейл, поща или чрез посещение в EVN Офис.
Чрез безплатните услуги клиентите могат по бърз и лесен начин да се информират за: - стойността на сметката за консумирана електроенергия - веднага след нейното издаване - просрочени неплатени задължения, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това прекъсване на захранването. Общо над 67 000 клиенти на EVN България са заявили безплатните SMS/имейл услуги.
Друга безплатна възможност за проверка на сметка и плащане от България и от чужбина чрез системата "EVN Онлайн плюс" на: https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx
Чрез "EVN Онлайн плюс" клиентите на EVN България имат онлайн достъп до: o История на фактурите от последните 13 месеца - информация за фактурите, представена по ИТН (измервателна точка номер) o Графики за потреблението (в kWh) и за стойностите на фактурите (в лв.) за 13 месеца назад o Заплащането на цена за възстановяване на електрозахранването, прекъснато поради неплащане o Меню Помощ: указание в три кратки стъпки и примери как се плаща, както и отговори на често задавани въпроси.
ЕVN България Телефонен Център 24 часа в денонощието 0700 1 0007 - телефон при аварии 0700 1 7777 - телефон за обща информация и справки 0700 10207 - телефон за автоматична проверка на сметка еmail: info@evn.bg www.evn.bg |