ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Една от най-големите грешки, която хората правят около Черния петък, е да изтеглят бърз кредит, за да си купят новата джаджа
©
Някои потребители все така продължават да ходят на лов за проценти, а не за качествени стоки. Колкото по-гръмки са намаленията, толкова по-голяма е вероятността да се изкушим. Не са важни процентите, важна е стойността на продукта. По този начин потребителите много трудно мога да бъда заблудени и да попаднат в един от тези търговски капани, за които всяка година говорим и, за които всяка година има десетки глоби. Това каза Богомил Николов пре телевизия Bloomberg Bulgaria.

В началото на сезона на промоциите сме. С "Черния петък“ започва голямата кампания за промоции, която продължава до Нова година, а в някои случаи се проточва и през месец януари. Въпреки това потребителите бързат да се сдобият със стоките с най-големи намаления поради страх от тяхното изчерпване. Богомил Николов коментира, че именно този страх поражда "лова на проценти“, което води до импулсивно пазаруване и покупки, за които хората по-късно съжаляват.

Много често миналогодишният и новият модел смартфон бегло се различават – и най-вече по престижа, който носи най-новият модел. Една от най-големите грешки, които младите правят около "Черния петък" и е да изтичат и да изтеглят бърз кредит, за да си купят новата джаджа. Сумата, която ще изплатят на фирмата за бързи кредити е поне два пъти тази, за която са си закупили техниката.

Гостът съветва потребителите щателно да проучат от какви продукти имат нужда и да следят стоките още отпреди сезона на отстъпките.

Най-добрата стратегия е човек да има списък с покупки и да следите стоките отрано. Тогава, когато дойде кампанията никой търговец няма да може да ви надхитри.

Той също така заяви, че поради жизнения цикъл на продуктите "над 90% от стоките след "Черен петък“ никога не се връщат на първоначалната си цена“ и намаленията вече не са моменти, а "в момента имаме сезон на намаленията“.

Изпълнителният директор на Асоциация "Активни потребители“ предупреди за целогодишен риск от подвеждащи реклами за гръмки промоции. Те са най-вече във физическите магазини за дрехи, като целта им е увеличаване на потребителския поток в магазина и повишаване на оборота.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Парламентарни избори 2024
Локо в Първа лига, сезон 2024/2025
БК Академик Пловдив
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: