Една от най-големите грешки, която хората правят около Черния петък, е да изтеглят бърз кредит, за да си купят новата джаджа

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
08:38 / 14.11.2024
3337
Някои потребители все така продължават да ходят на лов за проценти, а не за качествени стоки. Колкото по-гръмки са намаленията, толкова по-голяма е вероятността да се изкушим. Не са важни процентите, важна е стойността на продукта. По този начин потребителите много трудно мога да бъда заблудени и да попаднат в един от тези търговски капани, за които всяка година говорим и, за които всяка година има десетки глоби. Това каза Богомил Николов пре телевизия Bloomberg Bulgaria.

В началото на сезона на промоциите сме. С "Черния петък“ започва голямата кампания за промоции, която продължава до Нова година, а в някои случаи се проточва и през месец януари. Въпреки това потребителите бързат да се сдобият със стоките с най-големи намаления поради страх от тяхното изчерпване. Богомил Николов коментира, че именно този страх поражда "лова на проценти“, което води до импулсивно пазаруване и покупки, за които хората по-късно съжаляват.

Много често миналогодишният и новият модел смартфон бегло се различават – и най-вече по престижа, който носи най-новият модел. Една от най-големите грешки, които младите правят около "Черния петък" и е да изтичат и да изтеглят бърз кредит, за да си купят новата джаджа. Сумата, която ще изплатят на фирмата за бързи кредити е поне два пъти тази, за която са си закупили техниката.

Гостът съветва потребителите щателно да проучат от какви продукти имат нужда и да следят стоките още отпреди сезона на отстъпките.

Най-добрата стратегия е човек да има списък с покупки и да следите стоките отрано. Тогава, когато дойде кампанията никой търговец няма да може да ви надхитри.

Той също така заяви, че поради жизнения цикъл на продуктите "над 90% от стоките след "Черен петък“ никога не се връщат на първоначалната си цена“ и намаленията вече не са моменти, а "в момента имаме сезон на намаленията“.

Изпълнителният директор на Асоциация "Активни потребители“ предупреди за целогодишен риск от подвеждащи реклами за гръмки промоции. Те са най-вече във физическите магазини за дрехи, като целта им е увеличаване на потребителския поток в магазина и повишаване на оборота.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Синоптик: До минус 19 градуса този уикенд, ще натрупа сняг
НИМХ с предупреждение за цяла България с жълт, оранжев и червен к...
Тошко Йорданов след среща с "БСП - Обединена левица": Не са обсъж...
Димо Алексиев обратно в ареста, имал 40 нарушения!
Кои са най-търсените държави за медицински туризъм
Млад учител в момента, без допълнителни плащания, получава чисто ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).