ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Една от най-големите ни превозвачески фирми е с нов собственик | ||||||
| ||||||
"Решението на "Синтетика“ АД да продаде участието си в "Юнион Ивкони“ ООД е свързано с желанието на компанията да насочи усилията си към инвестиции в недвижими имоти с по-висока доходност“, посочват от дружеството. На 1 октомври миналата година Комисията за защита на конкуренцията разреши на "Транспект“ АД да обедини под покрива си два от големите играчи в транспортния сектор с пътнически превози, като осъществи концентрация чрез придобиване на едноличен контрол върху "Юнион Ивкони“ ООД и "Груп Плюс“ ООД. "Транспект" АД е новоучредено дружество и към момента на одобрението от КЗК не е извършвало търговска дейност. От своя страна "Юнион Ивкони" е транспортно-туристическо дружество, специализирано в извършване на автобусен транспорт на пътници в страната и чужбина, както и в областта на туристическите услуги, докато "Груп Плюс" е транспортно дружество, чиято основна дейност е съсредоточена върху вътрешен и международен пътнически автобусен транспорт. Справка на investor.bg в Търговския регистър показва, че в Съвета на директорите на "Транспект" влизат Георги Любомиров Атанасов, Петър Йорданов Господинов и Иван Иванов Добрев. Георги Атанасов и Иван Добрев бяха част от мениджмънта на "Юнион Ивкони". В "Транспект“ пресметнаха преди време, че синергията от нотифицираната концентрация ще доведе до допълнителна рентабилност с намаляване на разходите за наеми на търговски площи, които в момента се заплащат от всяко едно от придобиваните дружества поотделно, икономия от възнаграждения и осигуровки на служители в администрацията и заетите в търговските офиси, които ще бъдат закрити. От дружеството посочват, че финансовите ефекти ще дойдат след анулиране на минимум седем обслужвания, които се изпълняват паралелно от двамата превозвачи, а пътнико-потокът е недостатъчен дори за един пълен курс. Икономията в пробег в този случай би била 2,100 млн. километра, а финансовото изражение на тази икономия (за гориво, резервни части и техническа поддръжка, заплати, командировъчни и осигуровки на шофьори, автогарови услуги и хотели) е 1,665 млн. лв., изчисляват в "Транспект“. Според дружеството анулирането на този пробег няма доведе до свиване на приходите. Само икономията от наеми на търговски офиси ще възлезе на 100 хил. лв. (годишният разход на "Груп Плюс“ и "Етап-Адресс“ за наеми на търговски помещения). Икономисването от възнаграждения и осигуровки на служителите в администрацията и работещите в търговските офиси, които ще бъдат закрити, възлизат на 690 хил. лева годишно. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Димитър Маринов от филма за Гунди: До три години всичко ще се промени
12:19 / 30.11.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5900) | 58% | |
Не (3253) | 32% | |
Не мога да преценя (963) | 10% |