Намереният мъртъв тази сутрин столичен бизнесмен Александър Антов стана популярен с това, че обличаше елита на България, макар едва 5% от продукцията на модната марка "Агресия", изработена в семейната фабрика "Вотан", да се продава у нас.
Преобладаващата част от производството й се реализира предимно на външния пазар, тъй като цените на ушитите от материали за 1500 евро квадрата костюми, както й качеството им са наистина на световно ниво.
При него са идвали Цветан Цветанов, Любен Дилов - Син, Евгени Минчев, Иван и Андрей, националните отбори на България за игрите в Баку, Валентин Михов, бащата на Илия Павлов - Павел Найденов и други. Той обличаше и талантите в предаването "Х фактор, както и звездите в "Като две капки вода".
Изпълняваше и специални поръчки за някои от министерствата.
Неговата фирма "Агресия" е официален представител на в България на реномираната американска марка- "Polo Ralph Lauren- Blue Label", както и на "Армани", "Дзеня" и други.
Една от неговите дизайнерски къщи се намира в столичния квартал "Надежда", има още два магазина в столицата и още един в Пловдив.
Популярната марка облекла е плод на труда на цялата фамилия. Началото на семейния бизнес е поставено от Александър Антов в зората на демокрацията. Фирмата стартира с няколко шевни машини и десет работнички в цех в покрайнините на София.
От 1998 г. година фабриката се помещава в сградата на бившия завод "8-ми март" в кв. "Надежда". В момента всички в семейството са ангажирани с производството на облеклата. Мениджмънтът е поверен на дъщеря му Мая. Съпругът й Стефан се занимава с реализацията на готовата продукция и с рекламата.
Високото качество на облеклата на "Агресия" се дължи на съвременните технологии, които се използват във фабриката. Гордостта на семейството са машините, с които е обновено производството през последните години. Технологично "Вотан" съперничи успешно на най-модерните фабрики в Европа.
Производството е почти изцяло компютъризирано. Инвестициите в техниката са над 100-200 000 евро само за една машина.
Във фабриката работят 1200 души. За ушиването само на един костюм са необходими 200 шевни операции. Готовото мъжко официално облекло минава шест пъти през качествен контрол.
За професионалисти като тях е недопустимо да видят известен в обществото мъж, облечен в костюм с криви шевове. Или дама със зле скроена пола. Мая обяснява преди време пред "Сега", че оригиналната дреха се различава от ментето именно по шевовете.
"Истинските дрехи са ушити с прави, дребни шевове. Бодът е изключително прецизен. Другият детайл, по който може да се различи оригиналната стока, е материата", категорична е младата бизнесдама.
Затова във фамилията са единодушни, че изборът на плат е определящ за цялата колекция. И най-хубавата кройка може да се съсипе от некачествена материя.
Затова текстилът е изцяло внос, предимно от Италия, Франция и Англия. Складовете на "Агресия" спокойно могат да се определят като "царството на платовете" - тук има всякакви модели и десени.
В специални чекмеджета се държат най-скъпите платове. Те са на една от най-прочутите марки в света - "Dormeuil". "Един метър плат струва 1500 евро", разказва Стефан. Мераклиите да си ушият костюм трябва да приготвят минимум 8000 евро. Цените на по-обикновените мъжки костюми с марка "Агресия" са между 350 и 1200 лв.
Тайната на луксозният плат е в нишката - тя е обработена над 200 пъти. Непрофесионалистът би сметнал за най-фина коприна материя, която всъщност е 100% вълна. За познавачите обаче е ясно, че когато съдържанието на плата е 70% кашмир, става въпрос за върховно качество.
"Имаме и поръчки за костюми и от тези платове", казва Мая. Мострите се съхраняват в специални кутии, които се показват на клиента.
Смята се, че фирмата няма равна по изработка на бутикови облекла в България. На фирмения й сайт като нейни лица са представени Петко Димитров, Валентин Михов, Орлин Горанов, Моско Хаския, Петър Генадиев, Ерол Садъков.