ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Георги Златев за ареста на Велико Желев: Браншът е озадачен | ||||||
| ||||||
"Струва ми се, че няма как човек, ангажиран с толкова важни бизнес дела, да отделя от времето си за подобни задачи. Хората в "Хидрострой“ продължават да работят. Няма как да спре целият този механизъм. Целият бранш е озадачен защо точно сега се случват подобни показни действия, но се надяваме съвсем скоро да излязат всички данни и да може да се коментира в пълнота“, добави той. Припомняме, че на бизнесмена Велико Желев, който е собственик на строителната фирма "Хидрострой“, му бе повдигнато обвинение, че е на 24 февруари 2023 г. в София, направил опит да принуди чрез сила Б. А. да поеме имуществено задължение от 68 000 лева чрез подписване на записи на заповеди и разходни ордери. Деянието е придружено с причиняване на лека телесна повреда, като на потърпевшия са нанесени удари в областта на лицето и тялото. Насилието е извършено от повече от две лица, съобщават от прокуратурата. Авансови плащания и строителството на пътища По думите на Георги Златев думата аванс е станала мръсна дума. "Световна практика е, когато искате да постигнете добра цена за строителство, да се договорят двете страни за авансово плащане. Няма никакъв проблем. Авансовите плащания са обезщетени с банкови гаранции и застраховки“, заяви той. "В сроковете, в които беше предвидено да бъде изградена АМ "Хемус“, са отпуснати аванси, така че да се случи бързо и на добри цени. Оттам нататък изкривяването за използването на тези аванси и забавянето на строителството, вече три години, е друго“, допълни Георги Златев. По думите му проверката на Северната скоростна тангента и откритите нарушения не трябва да бъдат използвани за сочене с пръст. "На Северната скоростна тангента има две активни ленти – една изпреварваща плюс една зона, в която могат да спират автомобилите. Единствено в крайната дясна активна лента имаме подобни деформации. Но нека тази проверка да не бъде просто сочене с пръст и да се казва целият пътен бранш краде, а да бъде установено къде е проблемът, а не само частта от него, която ни устройва“, каза Георги Златев. Припомняме, че е установено разминаване между дебелината на настилката по проект и положената в действителност. Тя е 14 см, а по проект е трябвало да бъде 20 см. |
Още по темата: | общо новини по темата: 12 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 09.03.2023 г.
0
Aнонимен
на 09.03.2023 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Земетресение в България
11:06 / 26.11.2024
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5634) | 58% | |
Не (3118) | 32% | |
Не мога да преценя (911) | 9% |