ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Globul също иска да участва в пазара на стационарните телефонни услуги | ||||||
| ||||||
На 09 февруари 2005 г. GloBul подаде в Комисията за регулиране на съобщенията писмо, с което поиска да му бъде издадена индивидуална лицензия за осъществяване на далекосъобщения чрез обществена фиксирана далекосъобщителна мрежа и предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга.
Срокът на исканата от компанията лицензия за фиксирана телефония е 20 години. По този начин GloBul официално заяви своето намерение да продължава да развива българския телекомуникационен пазар и да предлага интегрирани комуникационни и технологични решения на своите клиенти. Комбинацията от мобилна и фиксирана лицензия ще позволи на GloBul да предлага на клиентите си пълния обем от съвременни и високотехнологични телекомуникационни услуги: мобилна и фиксирана телефония, пренос на данни и мултимедия. Основната цел на GloBul е както да облекчи и усъвършенства комуникационните възможности за потребителите си, така и да допринесе за засилването на конкуренцията в изоставащия в това отношение пазар на обикновена гласова услуга. На фона на все още ниското конкурентно ниво на пазара на фиксирана телефония в България, мобилният оператор се стреми да отговори на изискванията и нуждите както на корпоративните, така и на частните клиенти. В резултат на неразвитата конкурентна среда и монополното положение на БТК, цените на фиксираните телефонни услуги не само продължават да са високи, но и се очаква да продължат растат. Получаването на фиксирана лицензия ще позволи на GloBul да предложи интегрирани комуникационни решения на нормални цени и високо качество. Желанието на GloBul за изграждане на фиксирана далекосъобщителна мрежа е поредната стъпка в развитието на компанията и потвърждава намерението й да бъде иновационен лидер на телекомуникационния пазар. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
noname
на 14.02.2005 г.
0
И сега МТЕЛ лъжат клиентите си в времето за тарифиране и изключват мобилния и при 1 ден просрочка-не познавам човек-който да е бил клиент на Глобул и да се е отказал
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Студен душ за клиентите на "УниКредит Булбанк"
22:07 / 18.11.2024
Гаджето на Беба, Велин проговори
15:32 / 18.11.2024
Продават заведение в Пловдив
19:47 / 18.11.2024
Познахте ли главната героиня от "Гунди – Легенда за любовта"
19:44 / 18.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета