
ЗАРЕЖДАНЕ...
Големи проблеми за компанията на "Дормео", "Космодиск" и "Делимано" | ||||||
| ||||||
Пари за заплати вече няма, складовете с провизии са празни. Облаците над империята му стават все по-големи и по-големи. Банковите сметки са блокирани. Наличностите в магазините са на изчерпване, бавят се заплатите на служителите. Преди около три години, Чешко продаде част от бизнеса на инвестиционни фондове, контролирани от словенския бизнесмен Дарко Хорват. В кратък телефонен разговор за словенската медия "24ur" Санди Чешко призна, че проблеми във фирмата действително има. "Когато започна войната в Украйна бяхме ударени от санкции. Загубихме два пазара. Освен това загубихме и финансов инвеститор“, каза Ческо на 18 май тази година. Peзyлтaтът oт вcичĸo тoвa e, чe мaгaзинитe нa Ѕtudіо Моdеrnа в Cлoвeния и Сърбия ca пoлyпpaзни, ocвeн тoвa в xoд ca и cъĸpaщeния, пocoчвaт мeдиитe в Словения. Магнатът Динко Хорват, който държи правата на най-ценните марки, е отказал да помогне цялостно на Studio Moderna заради прекалено многото дългове. За момента други спасители не са се появили. Пред Хорват има вариант да развива "Космодиск", "Дормео" и "Делимано" самостоятелно - друго дружество ще поръчва артикулите от Китай. За Чешко нещата не са никак розови. Той все пак увери, че ще се бори докрай за компанията си. Днес "Студио Модерна Груп“ все още присъства в 21 страни от Централна и Източна Европа. Със своите средно 100 часа ефирно време по всички големи телевизионни станции в тези страни "Топ Шоп“ на Студио Модерна достига до над 320 млн. души. В началото на деветдесетте години на миналия век Чешко беше един от пионерите в директната реклама и продажби, което й донесе шеметен растеж и навлизане на нови пазари. Клсически пример е Космодиск, пластмасова лента, за която се твърди, че премахва болки в гърба. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg