Готвят промени във "Вайбър"

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
11:51 / 21.02.2023
5671
В следващите пет-десет години виждам Viber като суперприложение. Целим се в демократизация на отношенията хора, бизнес, съдържание, автономни устройства. Това започва да се случва. Започваме да затваряме почти целия цикъл на потребителско изживяване в най-различни и дори много сложни сценарии. Вече пуснахме Viber Pay, ще го пуснем и на българския пазар. Имаме и чатбот. Всички потребителски изживявания не само ще са навързани, но ще са модернизирани чрез изкуствен интелект и различни други напредъци. Това заяви Атанас Райков, вицепрезидент на Vibеr, в предаването "Светът е бизнес“ по Bloomber TV Bulgaria с водещ Ивайло Лаков.

"Показателят ни за успех не е колко време прекарват потребителите в приложението, а дали могат да се покрият най-важните и конкретни сценарии в живота им – да могат да ги свършат по-бързо и още по-добре“, коментира Райков.



Той посочи, че компанията има бизнес офис у нас, в който се вземат решенията за нейната стратегия и работят 26 човека.

"Поне една трета от хората заемат глобални позиции, които отговарят за няколко континента или за целия свят“, изтъкна Райков.

Според него за заемането на по-висш пост са необходими много работа и последователност. Той посъветва постъпващите на пазара на труда много внимателно да се изберат първите работни места – най-вече не за коя компания ще работят, а за кои хора ще работят, кои ще са техните ментори.



"Трябва да се научиш и да дадеш и след това да очакваш да вземеш. Длъжни сме колкото повече ресурси придобиваме – дори под формата на знания и контакти, да ги даваме обратно там, където сме започнали“.

Райков коментира и бизнес модела зад приложения като Viber. Той посочи, че крайните потребители не плащат нищо от гледна точка на пари, но това, което те генерират като време, което прекарват в приложението, като навици да търсят информация се превръща в много ценен ресурс. Така бизнесът плаща за различни услуги, стана ясно от разговора.

Гостът посочи, че главният бизнес на Viber е с комуникационни услуги – има много допирни точки с телеком сектора. 

"Ние предоставям услуга с по-голяма добавена стойност. Можем да предоставим информацията за по-добри цели. СМС-ът, например, не е добър инструмент за промоционални цели."

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Близо 20 см е снежната покривка по проходите в област Смолян
Доц. Киселова се извини на всички български граждани
Борисов: Нашата идеологическа битка не е с ПП-ДБ, а с "Възраждане...
Затвориха за камиони над 12 тона най-високия старопланински прохо...
Тир се вряза в къща в търновско село, международен път е затворен...
И шаранът поскъпна


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).