ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Илиан Коджахристов за предприемачеството: Или много пъти тестваш, или слушаш хората, които вече са го направили преди теб | ||||||
| ||||||
Илиан Коджахристов. В самото приложение има чат за споделяне и всичко необходимо за едно преживяване в социалната му нотка. Четирима души без никакъв опит, на възраст между 22 и 28 години успяват, но след много усилия и откази. Цялото финансиране на приложението възлиза на около 90000 евро. То идва благодарение на това, че два големи български фонда вярват в тях и им подават ръка. Илиан Коджахристов разказа още от историята на успеха и предизвикателствата около изграждането на Социалната мрежа за мода - интернет пространство, където се купуват и продават дрехи втора употреба. Идеята за това му идва по време на бригада в Щатите през 2019 година, където за пръв път вижда приложението и решава, че на българска територия няма нещо подобно, а и на Балканите и би било интересно да се направи. Изключително голяма е била ролята на двама от неговите съдружници, които са програмисти. "Важна е и ролята на ментора при създаването на проекта. Не е нужно да си чупиш главата, при положение, че някой друг преди теб го е направил, не трябва да откриваме топлата вода, направено е доста преди нас, не е на българския пазар и на Балканите. Виждаме кое работи за нас. Начините са два - или много пъти тестваш, или слушаш хората, които вече са го направили преди теб", разказа още Илиан. "Ние много пъти сме били близо до отказването, не малко проблеми сме имали, но постоянството е важно, да вярваш в това, което правиш и то да те кефи", добави той. Много пъти са "стискали зъби", лишавали са се от много неща, присъщи на тяхното поколение. Трябва да се научиш да казваш "не" на много неща, смята още Илиан. влакче на ужасите. Смята, че за да си предприемач трябва да успяваш да минаваш през много предизвикателства и да си вярваш. "Вече доста повече си вярваме като виждаме, че през платформата минават много пари и гледаме за други държави и за това как да превърнем платформата в по-конкурентна", казва още Илиан Коджахристов. Приложението е предназначено най-вече за хора под 28 години, близо 85 % от потребителите са именно в тази възраст. Те нямат консервативното мислене за дрехите втора употреба. Създателите на платформата от своя страна се стремят да я усъвършенстват, за да няма "прецакани" и недоволни, за да запазят доверието. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
14:46 / 28.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета