© Plovdiv24.bg | | За трети пореден път Министерството на регионалното развитие ще открие информационна кампания по проект BG161РО001-1.2.01-0001 "Енергийно обновяване на българските домове", осъществяван с финансовата подкрепа на ОП "Регионално развитие" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие.Пресконференцията ще се състои утре от 13.00 часа в Заседателната зала на Община Пловдив.
Участие в събитието ще вземат Десислава Йорданова, директор на дирекция "Обновяване на жилищни сгради" в Министерството на регионалното развитие, представители на община Пловдив, както и представители на Проектния мениджър за района и на Фонда за жилищно обновяване.
Информационните дни по проекта "Енергийно обновяване на българските домове" ще се проведат в периода 16-19 септември 2013 г. от 16:00 до 19:30 часа на пл. "Централен".
По време на информационните дни в Пловдив ще се проведат и срещи с управители на етажната собственост, на които ще се даде отговор на въпроси и казуси, свързани с участието на собствениците в проекта и всяка допълнителна информация, интересуваща лицата. Срещите ще се проведат на:
- 16 септември, район Тракия, в залата на районната администрация, бул. "Освобождение" № 63, от 18.30 ч. - 17 септември, район Източен, в Пенсионерския клуб, бул. Източен № 22, от 18.00 ч. - 18 септември, район "Южен", в залата на районната администрация, бул. "Македония" № 73а, от 17.30 ч.
Проект "Енергийно обновяване на българските домове" цели да осигури по-добри условия на живот за гражданите в многофамилни жилищни сгради в градските центрове чрез повишаване на качеството на жизнената среда и изпълнение на мерки за енергийна ефективност. Той обхваща 36 градски центрове и е с продължителност три години (2012-2015 г.). За всяка одобрена сграда собствениците ще получат финансова помощ до 75% от стойността на бюджета за обновяване на съответната сграда. Общият размер на безвъзмездната финансова помощ възлиза на 50 млн. лв.
Целта на информационните дни е да успеем да запознаем повече хора с предимствата и възможностите на проекта. Стремежът ни е администрацията да отиде при гражданите, да им представи проекта и да отговори на всичките им въпроси.
До момента са проведени две информационни кампании - една през 2012 г. и една през 2013 г. Предстои финална пролетна кампания по проекта през пролетта на 2014 г. |