ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Информационният център на НАП е обслужил над 100 000 клиенти | ||||||
| ||||||
Най-натоварени са били служителите на Информационния център в последните дни преди изтичането на сроковете за подаване на годишните декларации, като дневно са обслужвани по над 4000 клиенти. Въпреки натоварването от колцентъра отчитат запазване на нивото на обслужените запитвания. За периода обслужените запитвания към общия брой отправени въпроси към Информационния център на НАП е над 95%. Над 70% от постъпилите запитвания са свързани със задължението за деклариране на годишните доходи, получени през 2010 г. от физически и юридически лица, както и за изискванията за попълване на годишните декларации и начините за подаването им. Много въпроси е имало и за възможностите и начините за внасяне на дължимите данъчни и осигурителни задължения. Над 80% от клиентите, ползвали услугите на колцетъра на НАП в периода на данъчно-осигурителната кампания, са физически лица. На телефон 0700 18 700 гражданите могат да получат актуална и компетентна информация за срокове за деклариране и плащане, указания за попълване на декларации и документи, въпроси свързани с ползване на електронните услуги на НАП, справки за здравноосигурителния статус, сигнализиране за данъчни или осигурителни нарушения или корупция, както и на много други въпроси. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5614) | 58% | |
Не (3094) | 32% | |
Не мога да преценя (907) | 9% |