ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Иван Шишков: Големият проблем на АМ "Европа" е строежът на лота между София и Сливница, който беше спрян за седем месеца | ||||||
| ||||||
Големият проблем на АМ "Европа" е строежът на лота между София и Сливница, който беше спрян за седем месеца, посочи министърът. "Имаше проблеми с кмета на Костинброд, подписах споразумение, но седемте месеца няма кой да ги върне - след четири-пет месеца като свърши отчуждаването, ще имаме възможност да започнем да строим и този участък, но вероятно ще загубим част от европейското финансиране". За да има реални строежи, трябва да има навреме извършено проектиране и отчуждаване, подчерта Шишков. По интерконектора с Гърция са останали определени строителни дейности, които се очаква да бъдат завършени през втория и третия етап на проекта, каза още той. "Имаше един път, който не беше завършен и който не се строеше, оптичен кабел, който трябва да бъде изграден, по има напредък. И противоерозионните мерки, които също много ме притесняват, защото това, което сме направили, е много хубаво, но природата трябва да бъде запазена". И към този момент проектът не е на 99% завършен, коментира той. "Амбицията ми е да говоря за всичко, което не е свършено и да започне да се проектира всичко, което не е проектирано преди 5-10 години, така че следващите редовни кабинети да нямат избор и да трябва да завършат строителството на всички инфраструктурни обекти, за които както вие, така и зрителите за първи път чуха", заяви Шишков. Като пример той посочи обявяването на пътя от Велико Търново до Бяла за обект от национално значение. Одобрени са подробни устройствени планове за завършването му. Иван Шишков увери, че ремонтът на тунела под Шипченския проход няма да бъде спрян, а ще се реализира в следващия програмен период на министерството. "Тунелът под Шипка е една част от този строителен хаос, който е заварил кабинетът. Не съм казвал, че ще бъде спиран. Казах единствено, че няма сериозен смисъл, защото обходът на Габрово е с по една лента в двете посоки. Тунелът под Шипка е предвиден по същия начин. Ефектът от тунела сега ще е минимален и ще се дадат много пари", заяви министърът. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Земетресение в България
11:06 / 26.11.2024
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета