ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
КЗП: Маркетплейс платформите крият специфични рискове | ||||||
| ||||||
"Когато искат да упражнят правото си на отказ, потребителите много често се обръщат към този, който предоставя място на различни търговци да предлагат своите стоки, а не към конкретния търговец, от когото са пазарували“, обясни той. По този начин те рискуват да изтече този 14-дневен срок и да пропуснат възможността да върнат това, което са си поръчали и по една или друга причина не желаят да задържат. "Информацията за това кой е търговецът е налична в тези платформи“, добави Трендафилов. Тя е потвърдена и върху документа, който се издава при покупката – товарителница, фактура и пр. Понякога заради пропуск на клиентите да проверят предварително от кого реално пазаруват, впоследствие се стига до там, че при упражняване правото на отказ се обръщат към платформата, а не към търговеца, от когото са закупили стоката. Тогава може да се получи забавяне при връщането на парите, а потребителят често дори не разбира откъде произтича проблемът. Жалби с подобен характер постъпват и в КЗП, като през януари техният брой бележи ръст и поради повечето сделки покрай празниците през месец декември и затруднението на търговците да обработят своевременно кореспонденцията. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Земетресение в България
11:06 / 26.11.2024
Николай Славеев: 19 прекрасни години заедно!
14:32 / 26.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета