На ценоразписа, върху светещо табло и на витрината в обектите си, както и на своята интернет страница търговецът назовава влаганата съставка "кашкавал".
При документална проверка на фактурите от производителя КЗП установи, че артикулът е изписан като "топено сирене триъгълни парчета" или "триъгълни парчета" без подробно описание.
Върху представената пред контролния орган опаковка на продукта е записано: "Нарязано топено сирене. Триъгълни филийки.", а на етикета на производителя върху кашона стои надпис: "Топено сирене", сигнализират от институцията.
Очевидно става дума за несъответствие между посочения от производителя вид на продукта и начина на представянето му в ресторантите от веригата.
Комисията счита, че невярната информация в рекламните материали относно вида на влагания продукт, като част от съставките на различните сандвичи, заблуждава потребителите и е възможно да повлияе на решението им за покупка.
КЗП обаче не упоменава името на веригата!