ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
КЗП: Внимателно избирайте покупките при пазаруването за новогодишните празници! | ||||||
| ||||||
Добре е да премислим и офертите за малотрайни продукти, които са били приготвени в магазините или доставени в по-големи количества за Коледните дни и сега се предлагат на промоция, тъй като са със скоро изтичащ срок на годност. Важно е при вземането на решение за покупка да не се подвеждаме по намалената цена, а да преценим дали ще можем да ги употребим, докато още са годни за консумация, като имаме предвид и останалата храна у дома от посрещането на празниците. Трябва да се внимава и при покупките от електронни магазини, особено в случаите, в които държим стоките да пристигнат при нас до определена дата. "Немалко онлайн магазини в това време от годината, когато срещат проблеми с доставките в обичайните за тях срокове, предупреждават на сайта си, че е възможно пратките да пристигнат със закъснение“, отбеляза Арабаджиев. Затова той предупреди преди покупка потребителите да проверяват дали има подобни послания, за да са информирани и да преценят дали удължените срокове за доставка ги устройват. В студиото на "Европа сутрин“ Константин Арабаджиев посочи още, че най-честите оплаквания от отминалите Коледни празници са за дефектни стоки и отказ да бъде приета рекламацията за тях, както и за забавени доставки на онлайн покупки. "Нашите екипи се опитват максимално бързо да реагират на сигналите, които получаваме. На горещия телефон на потребителя 0700 111 22 даваме и консултации“, каза Арабаджиев. "Имаме и телефон за търговците - *2211. Според статистиката, с която разполагаме, 70-80% от търговците добросъвестно изпълняват своите ангажименти, но не всички познават в детайли потребителското законодателство. Целта е с тази гореща линия и с обученията, които осъществяваме в цялата страна, да се повиши информираността им за техните задължения по съществуващата нормативна уредба, което пък да доведе до намаляване броя на жалбите на потребителите“, добави той. На финала на разговора Арабаджиев припомни, че при проблеми със самолетни полети пасажерите могат да се обръщат към Европейския потребителски център, който работи към КЗП и е част от мрежа бюра в ЕС. Той съдейства и при настанявания и покупки с трансграничен характер. |
Още по темата: | общо новини по темата: 115 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/20 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета