Какво можем да направим, ако сме си запазили хотел за почивка, но условията на място не ни устройват?

Автор: Вилислава Ветренска
Коментари (0)
09:11 / 06.08.2024
3968
Какво можем да направим, ако сме си запазили хотел за почивка, но условията на място не ни устройват? На този въпрос ни отговори Габриела Руменова от "Ние, потребителите".

"Трябва да се изследва причината, поради която сме попаднали в тази ситуация. Най-често това е или защото към нас е приложена нелоялна търговска практика, предоставена ни е информация, която не отговаря на действителността – например стари снимки, които са били от построяването на хотела, но той сега вече отдавна не изглежда така, или пък самото описание на стаята е твърде напудрено, именно с цел ние да си представим нещо много по-хубаво, да дадем парите си и да отидем там. Или пък защото да речем е възникнал някакъв проблем за хотелиера в последствие и той не е в състояние да предостави именно тази стая, за която ние сме заплатили", коментира Руменова пред "Фокус".

"Ако е първото, ако е нелоялна търговска практика, то тогава ние може да поискаме цялата сума, разваляне на сделката и връщане на парите. Макар че в сферата на туризма и настаняването това е много трудно, защото ние отиваме на място, не сме доволни – да, може да предявим своята претенция, може контролният орган да докаже, че е налице такава практика, но в крайна сметка нашата почивка е провалена. Ако пък обаче сме в хипотезата, в която да речем сме си наели апартамент, а те ни дават двойна стая или нещо подобно, тогава може да поискаме разликата в цената. Имахме един такъв случай това лято – една дама си беше запазила стая в хотел тук, на Българското Черноморие, чрез агенция и отива на място и всъщност й дават стая, която е с по-лоши условия от договорената. Това я посъветвахме – да си поиска разликата в цената, ако разбира се тя е съгласна на тази сделка", обясни експертът.

Най-честите сигнали, които получават са туристически.

"Не знам, просто така се е случило и може би защото сме в сезона, в който са ползвали туристическа агенция хората и са имали проблеми с подготовката на екскурзоводите. Имаше случай, при който се бяха оплакали, че не може екскурзоводът професионално да води групата - не знае език, не познава забележителностите, които се посещават. Имаше случай, при който пък туристическа агенция беше променяла многократно началните дати за отпътуване и съответно това променяше и отпуските на хората, беше много сложно", каза Габриела Руменова.

Виж коментарите (0)

Още по темата (1064):
18.09.2024 Трагедия в морето край Приморско
17.09.2024 Панделиева: По морето след 31 август е пълна скръб, бизнесът вика "Къш бе! Аре да ви нема"
16.09.2024 Не прибирайте банските в дълбокия гардероб
15.09.2024 Интензивен трафик по границите ни
15.09.2024 Следобед ни очаква много дъжд
13.09.2024 Проф. Георги Рачев: Неделя и понеделник ще са най-студените дни през
септември
Още новини от Национални новини:
Слави Трифонов не се сдържа: Мога да бъда много груб, даже може д...
Катастрофа затруднява движението по АМ "Тракия"
След полицейско преследване хванаха нелегални мигранти в Бургас
Даниел Митов за думите на македонския вицепремиер: За такава обид...
Черната кутия на падналия самолет край Граф Игнатиево ще бъде раз...
Пожар в локомотива спря влака София-Варна


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).