ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Какво можем да направим, ако сме си запазили хотел за почивка, но условията на място не ни устройват? | ||||||
| ||||||
"Трябва да се изследва причината, поради която сме попаднали в тази ситуация. Най-често това е или защото към нас е приложена нелоялна търговска практика, предоставена ни е информация, която не отговаря на действителността – например стари снимки, които са били от построяването на хотела, но той сега вече отдавна не изглежда така, или пък самото описание на стаята е твърде напудрено, именно с цел ние да си представим нещо много по-хубаво, да дадем парите си и да отидем там. Или пък защото да речем е възникнал някакъв проблем за хотелиера в последствие и той не е в състояние да предостави именно тази стая, за която ние сме заплатили", коментира Руменова пред "Фокус". "Ако е първото, ако е нелоялна търговска практика, то тогава ние може да поискаме цялата сума, разваляне на сделката и връщане на парите. Макар че в сферата на туризма и настаняването това е много трудно, защото ние отиваме на място, не сме доволни – да, може да предявим своята претенция, може контролният орган да докаже, че е налице такава практика, но в крайна сметка нашата почивка е провалена. Ако пък обаче сме в хипотезата, в която да речем сме си наели апартамент, а те ни дават двойна стая или нещо подобно, тогава може да поискаме разликата в цената. Имахме един такъв случай това лято – една дама си беше запазила стая в хотел тук, на Българското Черноморие, чрез агенция и отива на място и всъщност й дават стая, която е с по-лоши условия от договорената. Това я посъветвахме – да си поиска разликата в цената, ако разбира се тя е съгласна на тази сделка", обясни експертът. Най-честите сигнали, които получават са туристически. "Не знам, просто така се е случило и може би защото сме в сезона, в който са ползвали туристическа агенция хората и са имали проблеми с подготовката на екскурзоводите. Имаше случай, при който се бяха оплакали, че не може екскурзоводът професионално да води групата - не знае език, не познава забележителностите, които се посещават. Имаше случай, при който пък туристическа агенция беше променяла многократно началните дати за отпътуване и съответно това променяше и отпуските на хората, беше много сложно", каза Габриела Руменова. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1075 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/180 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Банка ДСК с официално изявление
15:00 / 08.11.2024
На колко градуса да е климатикът през зимата?
08:49 / 08.11.2024
Проф. Рачев: На 10 ноември всичко свършва
09:13 / 08.11.2024
Деян Донков с нова мацка
21:00 / 07.11.2024
Недялко Йорданов: Това би било международен резил за България
08:52 / 07.11.2024
Дъщеричката на Ненчо Балабанов стана на годинка
16:35 / 08.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета