Кампания призовава българката да не живее в страх в дома си | ||||||
| ||||||
Фактът, че всяка четвърта българка е жертва на вербален, физически и/или психологически тормоз, също остава непроменен, като три от жените не знаят къде да потърсят помощ. Ето защо кампанията "Говори открито срещу домашното насилие" си постави отговорната задача да набере средства за осигуряването на постоянен достъп на пострадалите от цялата страна до професионална помощ. И през тази година кампанията залага на провокираща визия, отправяйки силно послание към жертвите: "Докато смъртта ви раздели? Насилието няма място в твоя дом". В категоричната визия "Говори открито" използва крещящ образ на насилие в дома, с който да обърне вниманието на хората към горещата тема, която специалистите определят като терор, а в същото време обществото все още не възприема като основен проблем. За да подчертае нуждата и важността насилието да бъде осъзнато от жертвата и спряно навреме, кампанията избира дръзко изображение, с което акцентира върху факта, че често жертвите с години приемат насилието у дома и отказват да признаят пред себе си и околните, че имат проблем. Заложената крайност в избраната визия на кампанията набляга също на факта, че в много случаи насилникът е човек с напълно различно лице зад стените на дома. Силното послание "Насилието няма място в твоя дом!" е призив за защита на правото на всяка жена да живее в дом без насилие. Със старта на кампанията AVON напомня, че всеки, който иска да подкрепи каузата, може да закупи благотворителен продукт от синята серия на компанията. 100% от печалбата от всеки артикул се заделят за откриването на първата денонощна национална телефонна линия в помощ на жертви на тормоз у нас. Набирането на средства в името на каузата е целогодишно, а крайната цел на кампанията - да сложи край на насилието в българския дом. |
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5928) | 58% | |
Не (3286) | 32% | |
Не мога да преценя (974) | 10% |