ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Кампанията "Не изхвърляй, помогни!" осигури топъл обяд за над 1500 човека в нужда
Автор: Пламена Николова 15:01 / 26.02.2021Коментари (0)3164
1136 кг дълготрайни хранителни продукти бяха събрани по време на втората вълна на кампанията "Не изхвърляй, помогни!“, инициирана от BOSCH. Количеството е достатъчно за приготвянето на 4750 порции топъл обяд за хора в нужда. "Целта на кампанията е да се намали изхвърлянето на храна, хората да се замислят над проблема с презапасяването и да преценят какви са техните реални потребности от храна и в същото време да се помогне на нуждаещи се с предоставянето на топъл обяд“, сподели Диана Стойкова, маркетинг мениджър.

В организираните 240 пункта в цялата страна между 15 и 21 февруари се проведе събирането на дълготрайни хранителни продукти, отговарящи на определени изисквания. С част от събраното количество на 24 февруари в сертифицираните кухни на Фондация "Светът на Мария", Проект "Северозапад", Каритас Русе, Център за настаняване от семеен тип към Социална асоциация "Св. Андрей", Домашен социален патронаж Бургас и Домашен социален патронаж Пловдив бе приготвен топъл обяд от две ястия за 1565 хора с увреждания и финансови затруднения. Останалите хранителни продукти ще се влагат дългосрочно до изчерпване на количествата. 

"Искам да благодаря на партньорите ни в инициативата "Не изхвърляй, помогни!“ и на хората, които се включиха в този етап на кампанията. Отзивчивостта и желанието на всички бяха впечатляващи и силно мотивиращи да продължаваме напред. Каузата за намаляване на изхвърляната храна е от изключително значение и това ни помага да разширяваме обхвата на безпрецедентната за България кампанията и да планираме нейното провеждане в следващи етапи/следващите месеци“, коментира Диана Стойкова.

Бяха създадени изключително много пунктове за събиране на храна в цялата страна, а дарените хранителни продукти бяха превозени до местата за готвене. Вторият етап на кампанията бе разширен значително, като бяха привлечени много партньори и съмишленици от цялата страна. 








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Зима 2024/2025 г.
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
В столичния кв. "Младост 1" откриха труп на жена, има следи от насилие
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: