ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Касата ни пита по телефона доволни ли сме от лечението си | ||||||
| ||||||
Това предвижда проектонаредба на здравното министерство за удовлетвореността на пациентите от ползваните медицински услуги, плащани от НЗОК. Изискването касата да измерва удовлетвореността на пациентите залегна в Закона за здравното осигуряване. Той предвижда при системна неудовлетвореност от дадено лечебно заведение директорите на районните каси да налагат финансови санкции и дори да прекратяват договори с болници. За целта болницата трябва да е получила три отрицателни оценки в рамките на шест месеца. Преценката коя от двете санкции да се наложи - глоба или прекратяване на договора, обаче ще е на директора на районната каса. Проучването ще обхваща пациенти, преминали през всички болници в страната, подбрани на случаен принцип. При оценяването на четирите компонента пациентът ще избира различни твърдения по скала от 1 до 10. Източник: в. Стандарт |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
14:46 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета