"Кауфланд": Намерихме решение за българския домат, който е изчезващ продукт

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (3)
16:48 / 19.07.2023
6569
Kaufland България продължава своята мисия да стимулира родното производство. От миналата седмица клиентите могат да намерят във филиалите на най-големия ритейлър у нас български розов домат, който се продава под собствената марката "Брей!“. Продукцията "Брей!“ е резултат от уникалната програма на веригата за Договорно изкупуване на българска продукция, съобщиха от компанията.

Системата на партньорски отношения с българските производители дава сигурност и гарантирана реализация и видимост на произведената от тях продукция.

Договорите с Kaufland осигуряват дългосрочно изкупуване на продукцията, помагат на производителите да планират приходите си и да оптимизират разходите за логистика, предоставяйки транспорт на продукцията. В резултат на програмата Kaufland гарантира наличности от българска продукция с проследено качество на регалите в хипермаркетите си.

“Българският домат е изчезващ продукт и той е изчезващ от няколко години насам. Не е от вчера, не е и от днес. Точно това ни накара да потърсим решение на този проблем с изчезващия български домат. Този проблем се решава именно чрез договорите за производство. Чрез тях ние успяваме да ангажираме дългосрочно нашите производители в производството, като им задаваме ясни правила какво очакваме от тях и в кой период от годината.", коментира Иван Иванов, ръководител направление "Плодове, зеленчуци и цветя“ в Kaufland България.

Всеки един от плодовете и зеленчуците под марката "Брей!“ е с гарантиран български произход и сертификати за качество, включително и международния GLOBAL G.A.P. В допълнение, производителите покриват изискванията на социално-отговорния сертификат GRASP, а 100% от артикулите се тестват в независими лаборатории.

Сортовете се подбират чрез множество селекции, при които само най-вкусните и най-познатите на клиента са обект на производство под марката "Брей!“. На етикета им е указан и района на производство.

В новия епизод на рубриката "За качеството с Биляна Гавазова“ потребителите могат да видят как се отглежда розовият домат "Брей!“, както и през какъв качествен контрол преминава, преди да стигне до рафтовете в магазина. "Ние ги изследваме за около 7 хиляди вида различни пестициди, като в тях влизат най-различни източници - от водата, от третиране на листната маса и други. Чрез постоянния контрол ние поддържаме висок стандарт на качество. Тези, които не отговарят на качеството, не се допускат в търговската верига“, коментира още Иван Иванов.

Фирма "Загора Био“ е един от производителите на български розов домат за марката "Брей!“. Важна част от процеса по отглеждането му са специален вид пчели, които освен че помагат за опрашването, са и гарант за качеството му. "Наличието на пчели в оранжерията е гаранция за крайния клиент, че тази продукция е произведена без употребата на каквито и да е отрови и химикали, защото ако употребяваме каквато и да е отрова, тези пчели не биха били живи“, споделя Тотьо Петков, главен агроном в "Загора Био“.

Виж коментарите (3)
Още новини от Национални новини:
Кирил Петков за Лорер и Божанков: Те бяха предупредени! Съдбата н...
Пътят през "Петрохан" е ужасен и непочистен, започва да натрупва ...
Бащата на починалото в линейка бебе: Това не е бърза помощ! Това ...
Ад на "Петрохан"
Циклонът достигна България, издадени са сериозни предупреждения
Унищожават овцете, заразени с шарка, в Сливенско


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).