Във връзка с публикуваната статия със заглавие
"Клиенти на "Кауфланд" в потрес: Ето с това ни хранят!" в
Plovdiv24.bg Kaufland България изразява следното становище:
"За Kaufland България предлагането на качествени и свежи продукти е от първостепенно значение. Компанията работи с утвърдени на пазара доставчици и производители и не прави компромис с коректното отношение и лоялността към потребителите.
Качеството е политика, която Kaufland България налага от самото начало на компанията у нас по цялата верига на доставка и във всяка продуктова категория, която предлага на крайния клиент. Прясното месо, което предлагаме, е обект на строг регулярен вътрешен и външен контрол на всяка стъпка от приема на стоката в Логистичния център на Kaufland, през транспортирането й до хипермаркетите при строго спазване на съответните температурни режими, до излагането й на витрините в хипермаркетите.
След извършена вътрешна проверка от Kaufland България в двата ни обекта в Сливен, беше установено, че няма постъпил подобен сигнал от клиент или запитвания от институции за случая. Ето защо намираме, че статията съдържа внушения, уронващи публичния образ на компанията.
Kaufland България изразява своята категорична позиция, че в полза на българския потребител е предоставянето на качествени продукти, както и на достоверна информация, базирана на проверени и надеждни източници".