ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Kaufland представи "Kaufland Card" | ||||||||
| ||||||||
Компанията ще отбележи старта на услугата с множество атрактивни оферти и игра за спечелването на седем автомобила "Днес обявяваме старта на Kaufland Card, която нашите клиенти отдавна очакват. Вярваме, че с нея значително надграждаме вече познатите лоялни програми за пазаруване у нас. Нашата Kaufland Card е отличима със златния си цвят и е символ на разбирането ни, че картата предлага златни възможности на клиентите ни“. Това каза търговският директор на компанията Ялчин Джем при официалното представяне на Kaufland Card пред медии днес. Kaufland Card ще бъде активна от 16 май, понеделник, и ще предоставя на клиентите различни предимства: седмични оферти, точки за лоялност, купони и игри с награди. Програмата за лоялност на Kaufland България започва с изключително атрактивни предложения, сред които свежи продукти за трапезата, за дома, за бебето и детето, за домашните любимци, козметика. В допълнение, всички регистрирали своята Kaufland Card, ще могат да участват в специална игра за спечелването на седем автомобила. Картата за лоялност на Kaufland България е още едно допълнение към 360°-то изживяване, което веригата се стреми да предоставя на клиентите си. Със своите 61 хипермаркета в 35 града, два логистични центъра и около 5 млн. клиенти на месец, компанията е лидер по пазарен дял в търговския сектор у нас. С предлагането на картата Kaufland България поставя още по-силен фокус върху потребителското изживяване, като предоставя на клиентите разнообразие от нови възможности, помага им да пестят, докато пазаруват редовно, като същевременно се възползват и от различни придобивки. Предимства и функционалности н
Основните предимства, които Kaufland Card предлага на своите потребители, са изгодни цени, седмични оферти, точки за лоялност и купони. Всеки неин притежател ще получава актуална информация за продукти, които са на промоция при използването й. С цел да улесни пазаруването за всички членове на семейството, с Kaufland Card може да бъде създаден един водещ профил. През него се управляват функционалностите на всички добавени профили. Картодържателите ще имат възможност да събират точки при редовно пазаруване, които да използват за персонални купони сред различни групи продукти. За целта е нужно картата да се сканира на касата при всяко пазаруване в хипермаркет Kaufland, като потребителите ще получават една точка за всеки 5 лева от сметката си. Kaufland Card ще е достъпна в два варианта – дигитална карта – в приложението на Kaufland, както и физическа карта от рециклирана пластмаса със стилен дизайн. Дигиталната карта дава няколко допълнителни предимства, сред които функцията дигитална касова бележка, отразяваща натрупаните отстъпки, използваните купони и всички покупки. Клиентите, които предпочетат дигиталната версия на Kaufland Card, ще могат след покупка да участват и в игри с различни награди чрез "Колелото на наградите“. Нейно предимство е, че може и да бъде добавена към потребителските карти в Google Pay. Как се активира и използва Kaufland Card Дигиталната версия на картата се използва чрез приложението на Kaufland България след инсталиране и успешна регистрация. Всеки, който вече има създаден профил в приложението, може да го актуализира и да регистрира своята карта. Физическата ка
Като лидер на пазара Kaufland България непрекъснато инвестира в удовлетвореността на своите клиенти чрез разработване и тестване на нови концепции. Качественото обслужване е сред приоритетите на Kaufland и в основата на клиентските обещания, които веригата изпълнява, за да направи пазаруването възможно най-удобно и приятно. Създаването на разнообразна и иновативна програма за лоялност затвърждава позицията на Kaufland България като водеща търговска верига у нас. Програмата е и част от стремежа на компанията да предлага възможности и решения за постигането на по-добро и пълноценно клиентско изживяване. За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата. |
Още по темата: | общо новини по темата: 63 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/11 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: До минус 19 градуса този уикенд, ще натрупа сняг
13:04 / 21.11.2024
Предупредиха лошо собственика на лъскав черен "Мерцедес" в Пловдив
14:24 / 20.11.2024
Елитът на България се събра в НДК, Марта Вачкова с нов кавалер
08:35 / 21.11.2024
Жената, заснела трагедията: Виждаше се оголеният череп на Гунди
10:58 / 21.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5401) | 59% | |
Не (2937) | 32% | |
Не мога да преценя (872) | 9% |