ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Киберексперт: Винаги трябва да се съмняваме в това, което четем в електронното пространство | ||||||
| ||||||
"Никога не се доверявайте само на един източник на информация. Проверете дали тази услуга или продукт съществува, какви са мненията, преди да кликне на каквото и да е или да се обади на нечий телефон. Така човек може да се убеди, че става дума за една обикновена измама", препоръча специалистът. Той препоръча, когато видим неистинска реклама да я докладваме в самата социална мрежа. Според Даскалов и Комисията за защита на потребителите трябва да намери начин да реагира на подобни измами. Той разграничи риска от това потребителите да закупят фалшива стока от риска да натиснат бутон, който да даде достъп до онлайн банкирането ви на измамници. По думите на Даскалов някои от фалшивите реклами имитират косъм на екрана и хората, опитвайки се да го махнат, натискат зловреден линк. "Има безплатни софтуери, които да крият всяка една реклама", препоръча той. Киберекспертът предупреди и друга атака, която върлува в момента. Това са фалшиви съобщения от името на MEA, които събират лични данни и банкова информация. "Има политика на нулево доверие. Винаги трябва да се съмняваме на това, което четем в електронното пространство", допълни Христиан Даскалов. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Проф. Рачев: Идва голям циклон, който носи много сняг
08:20 / 03.12.2024
Мобилен оператор подобрява плановете от 5 януари, плащаме повече
16:21 / 03.12.2024
Днес навършва 50 години
10:32 / 03.12.2024
"Ку-ку бенд" спряха, Керана ги препъна
08:46 / 04.12.2024
Подаряват безвъзмездно жилища, за да избягат от нарастващите се данъци
10:19 / 03.12.2024
Кметът на Пловдив вдига данъците, но той няма да ги плаща
11:14 / 03.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета