Клиенти на ЦКБ изпаднаха в конфузни ситуации по бензиностанции и магазини, бесни са!

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (3)
13:52 / 10.04.2024
13232
"Уважаеми клиенти и партньори,

Достъпът до системата ни е временно ограничен поради провеждане на тестове и въвеждането на модул, необходим за предстоящото преминаване към еврозоната.

Постепенно възстановяваме целия ни спектър от услуги. Банковите трансакции и достъпът до банкомати вече са активни.

Благодарим ви за търпението и молим да приемете извиненията ни за причиненото неудобство!", съобщиха от "Централна кооперативна банка" във фейсбук страницата си.

Междувременно под публикацията хората масово недоволстват, че не са били уведомени по-рано, а чак часове след възникването на проблема, видя Plovdiv24.bg. Доста клиенти на ЦКБ са изпаднали в конфузни ситуации сутринта заради невъзможността нито да изтеглят пари, нито да платят с карта:

"Оставих сутринта да зареждам колата и тръгнах да тегля пари, и на двата банкомата на бензиностанцията - пълен блокаж на картата - отказана транзакция? Добре че имах друга и успях да изтегля, че не зная как щях да се разплащам със заредена кола и без достатъчни при кеш. Да поясня, бензиностанцията не приема плащане с карти! Освен че не можех да изтегля пари и приложението не работеше, за да проверя какво се случва със сметката и карата ми! Беше нужно предварително да бъдем информирани, а не да изпадаме в неудобни и стресиращи ситуации!", недоволства шофьорка.

"Сутринта трябваше да купя лекарства за детето си, нито плащането с карта можа да мине, нито да изтегля от банкомат! Това е много некоректно от ваша страна!", обясни друг клиент.

"Как е възможно без предварително съобщение, да се спрат всички услуги?!? Поне основната страница в сайта трябва да е достъпна и да има информация за проблема. Половината от работния ден мина. С фирмените сметки какво правим? Договорени плащания към контрагенти? Лихвите за неспазените срокове кой ще ги плати? Да не говорим, че е време за ДДС и т.н.", недоволства потребител.

"Сутринта не можах да платя в магазина чрез Google Walet/G Pay. След няколко проби и злобни погледи от опашката и касиера се отказах. Добре че беше малка покупка и случайно имах достатъчно кеш. "Въвеждане на модул за еврозоната" не е аварийна ситуация предполагам, че да не може да предупредите хората...", ядосан е поредният човек.

При проверка на Plovdiv24.bg се оказа, че сайтът на бакната не зарежда, вижте в галерия.

Виж коментарите (3)

Още по темата (3):
10.04.2024 Централна кооперативна банка даде последна информация и се извини
10.04.2024 Обясниха защо системата на голяма наша банка не работи, молят за
извинение
10.04.2024 Системата на наша голяма банка блокира, никой няма достъп до нищо
Още новини от Национални новини:
Уволниха учителката, затваряла деца в шкафове в детска градина!
Деца са били заплашвани от група биячи в мол
МВнР с важно предупреждение към пътуващите за Румъния
Австрия с нови условия пред България и Румъния за отпадане на вет...
Всички Unlimited планове на Vivacom са без ограничения в скоростт...
Борисов и Кирил Петков също са получили отличие за заслуги към ук...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).