Клиентка на банка: Вместо 215 лева получих известие, че са ми дръпнати 430 лева

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
18:58
1849
За технически проблем, свързан с дублирани трансакции съобщават от банка ДСК. От финансовата институция предупредиха своите клиенти, че е възможно двойно теглене на сума, ако са използвали ПОС и АТМ устройствата на Пощенска банка. Така например, ако клиент на ДСК е теглил 200 лева от банкомат на Пощенска банка, може в касовата бележка да изписва, че са дръпнати 400 лева от сметката.

"Бях на преглед в частна болница, назначиха ми специфични изследвания. Вместо 215 лева, получих известие в онлайн банкирането, че са ми дръпнати 430 лева. Притесних се и звъннах в банката, но от там ме увериха, че парите ще бъдат възстановени възможно най-бързо", разказа пред Труд news Мариела Новакова. 

От ДСК побързаха да успокоят, че се работи по отстраняване на проблема и сумите ще бъдат възстановени.

Ето и подробностите от финансовата институция:

"Бихме искали да Ви информираме, че поради проблем с обработката на операции, направени на ПОС терминали и банкомати на Пощенска банка с карти, издадени от Банка ДСК, е възможно същите да са отчетени двойно".

"Екипите на Пощенска банка работят приоритетно за отстраняване на проблема, след което Вашите средства ще бъдат възстановени коректно и в най-кратък срок".

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Разказ от първо лице: Българка се събра със семейството си в Испа...
МВнР: Няма сигнали за пострадали българи при срутването на навес ...
При липса на стоп на колата може дори да се стигне до сваляне на ...
Земетресение в България
Точно след 36 часа хубавото време ще бъде просто приятен спомен
Почивните дни през 2025 година


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).