ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Кошмарни 32 дни за пловдивчанин след купуване на пералня
Автор: Екип Plovdiv24.bg 17:09 / 15.07.2022Коментари (9)33584
© Google
Здравейте, пиша Ви, за да изразя възмущението си от некомпетентността на служителите на "България Сервиз Груп" Пловдив, пише читател на Plovdiv24.bg. И разяснява:

"През април тази година ми се наложи да си закупя нова пералня машина, след консултация със служител в магазин "Технополис" се спирам на пералня Gorenje.

Служителят ме убеди, че уредът е добър и надежден и че ако заплатя допълнителна сума, ще ми се удължи гаранционният срок на 5години. Уви, през юни пералнята спря да работи. Обадих се на телефона, който е записан в гаранционната книга - в случая на "България Сервиз Груп Пловдив".

На следващия ден дойде човек да констатира повредата и ми обясни, че ще поръчат повредената част и след срок от две седмици ще се свържат с мен, за да отремонтират уреда. Да, ама не ,минаха тези две седмици и никой не се върза с мен.

Свързах се със сервиза и оттам ми казаха, че все още чакат частта да пристигне и че ще ми се обадят. След седмица отново се обаждам на сервиза, но този път ми казаха, че чакат отговор от "Gorenje България".

Наложи се аз да се обадя на Gorenje и те ми казаха, че не знаят кога ще пристигне частта и че мога да отида да върна артикула от магазина, от който съм го закупил. Законовият срок за отремонтиране е 30 дни, на 28-ия ден отивам в магазина да пусна протокол за смяна на артикула и оттам ме увериха, че след два дни ще ми се обадят, за да ми доставят новата пералня.

Обаждане нямаше, разбира се и се наложи на следващия ден да отида пак до магазина. Там се натъкнах на г-н С.Ш. началник сервизна база и след разговор с него той ми каза, че трябва да чакам още 2-3 дни, за да получат протокол за рекламация.

При въпрос от моя страна защо чак на четвъртия ден от заявката ми за рекламация те са пуснали документи към "Gorenje България", отговорът беше - "има технологично време" и бях помолен да напусна обекта.

Явно служителите на "България Сервиз Груп Пловдив" не ги интересува, че едно домакинство в 21 век пере на ръка 32 дни".







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на hodrina
премахни филтъра

-2
 
 
Аз 30 години пера на ръка, не 32 дни. И съм жива...
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
Икономическо престъпление е разкрито в Пловдив
Локо в Първа лига, сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: